amerikanske varer?
Fra : Koeffe

Dato : 03-04-06 18:09

Hvor i KBH eller på nettet kan man købe amerikanske varer?

Jeg faldt lige over denne her side, hvor der er et forum af
pizza elskere som deler deres erfaringer med henblik på at
rekonstruere alle mulige pizza kæders pizzaer.

Jeg ville gerne lave min gene Domino's eller Puzza Hut
pizza, men opskrifterne er med meget specifikke produkter,
og bruger man ikke disse, ender man jo nok bare ud med den
samme pizza som man plejer :)

http://www.pizzamaking.com/forum/index.php

--
Koeffe