Skibsgulv i badeværelse
Fra : JA

Dato : 26-05-06 21:52

Hej
Jeg overvejer at få lagt et teakgulv på vores badeværelse/brusekabine. Min
teori er, at hvis det har kan være på et skibsdæk, kan det vel også være på
et badeværelse. Men er der nogen, der har enten positive eller negative
erfaringer med dette? Er det til at holde pænt?

Pft

Mvh Jan A.

Fra : Karsten

Dato : 26-05-06 22:44

Hej
Vi har i fire-fem år haft skibsgulv i vores bareværelse. Det er et teak gulv
fra Trip-Trap.
Det er stadig meget pænt, og det er nemt at holde.Vi har et væghængt toilet,
hvilket gør det nemt at holde rent på gulvet. Vi har ikke skibsgulv i
brusekabinen, og jeg tvivler på at det vil kunne holde!

Da vi købte gulvet var det ikke lovligt at lægge i et badeværelse, og jeg er
ikke klar over om det er tilladt nu(p.g.a. vådzone).

Vi gav ca 14.000 kr for 9 m2, pålagt.

Hilsen
Karsten