Billig brolægger
Fra : Peter

Dato : 23-05-06 09:24

Hej NG

Jeg bor i 3660 Stenløse og skal have lagt enten chaussesten eller brosten i
haven. Det drejer sig om omkring 125m2.... har i kendskab til nogle som er
billige brolæggere eller kender et sted (forum) hvor man kan efterlyse
sådanne?

Mvh Peter

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 23-05-06 10:39

On Tue, 23 May 2006 10:23:33 +0200, "Peter" <kam3190@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>haven. Det drejer sig om omkring 125m2.... har i kendskab til nogle som er
>billige brolæggere eller kender et sted (forum) hvor man kan efterlyse

dk.opslag.stillinger må være stedet at søge efter brolæggere.

Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald): http://www.gartneriet.dk/

Fra : jfo

Dato : 23-05-06 12:16

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> wrote in message

> dk.opslag.stillinger må være stedet at søge efter brolæggere.

> Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald):
> http://www.gartneriet.dk/

Skal du have lagt sten i Stenløse ? Det er lidt som at få foretaget en
tarmrensning i Tarm
Kender i øvrigt ingen billig brolægger.

Jfo

Fra : Mark Schiller

Dato : 24-05-06 21:25

Tue, 23 May 2006 11:16:14 GMT, berigede "jfo" <fossadun@yahoo.com>
dk.fritid.hus-og-have med:

>Skal du have lagt sten i Stenløse ? Det er lidt som at få foretaget en
>tarmrensning i Tarm

......... eller være tørstig i Vanløse ......... eller højdeskræk i
Tårnby

/Mark