Hul i jorden?
Fra : Michael og Vibeke

Dato : 01-05-06 09:44

Hej Ng.

Jeg vil gerne have gravet et hul i jorden til en trampolin. Hullet skal være
4 m i diameter og 60 cm dybt.

Hvad kan det koste??

På forhånd tak for svar.

Mvh

Michael Schmidt

--
Der findes 10 slags mennesker i verden
Dem der forstår det binære talsystem og dem der ikke gør.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 01-05-06 10:49

In news:4455ca07$0$11671$d40e179e@nntp02.dk.telia.net,
Michael og Vibeke <76260145@jafnet.dk> Typed:
> Hej Ng.
>
> Jeg vil gerne have gravet et hul i jorden til en trampolin. Hullet
> skal være 4 m i diameter og 60 cm dybt.
>
> Hvad kan det koste??

Sved og vabler *B*

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-05-06 12:55

Michael og Vibeke wrote:
> Hej Ng.
>
> Jeg vil gerne have gravet et hul i jorden til en trampolin. Hullet skal være
> 4 m i diameter og 60 cm dybt.
>
> Hvad kan det koste??

Ring til den lokale maskinstation, de har helt sikkert en god pris.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 17:26

Kan du nok klare på et par timer med håndkraft.
God motion, som jo er nødvendig nu om dage.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-05-06 17:56

"Michael og Vibeke" <76260145@jafnet.dk> skrev
> Jeg vil gerne have gravet et hul i jorden til en trampolin. Hullet skal
> [...]

Det er fuldstændig gratis
Der er huller allevegne i alle størrelser, bare man fjerner det jord der
ligger i dem....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-05-06 23:53

Preben Riis Sørensen wrote:

> Der er huller allevegne i alle størrelser, bare man fjerner det jord
> der ligger i dem....

Men så skal man bruge et andet hul til at putte den jord i, som man fjernede
fra det første hul.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Inger Pedersen

Dato : 02-05-06 01:04

> Men så skal man bruge et andet hul til at putte den jord i, som man
> fjernede
> fra det første hul.

Ikke noget problem - man graver bare det første dobbelt så stort

Hilsen Inger

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 17:11

> Men så skal man bruge et andet hul til at putte den jord i, som man
> fjernede
> fra det første hul.

Den jord, der graves op kan nok smides i nogle bede, i skel, m.m.

Fra : Max

Dato : 02-05-06 15:25

Hej Michael

> Jeg vil gerne have gravet et hul i jorden til en trampolin. Hullet
> skal være 4 m i diameter og 60 cm dybt.

Jeg kender ikke prislaget i dit nabolag, hvor det så end er,
men jeg syntes det er al ære værd at du vil ofre det der
skal til for at få den trambolin gravet ned. Jeg får kulde-
gysninger når jeg køre rundt i det danske landskab og
ser hvorledes disse tranboliner er sat op, disse mennesker
der stiller dem klods op af stenbedet eller mellem træstuppe,
på fliserne, ja de burde frakendes retten til at have børn.

Mvh Max