Hylde til køleskab
Fra : JS

Dato : 29-04-06 11:04

Vi har smadret en glashylde i køleskabet og skal derfor have en ny. Hvor
finder man sådan en billigst? Man kunne selvfølgelig kontakte Electrolux,
men så er jeg bange for at blive flået...

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 29-04-06 15:35

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi har smadret en glashylde i køleskabet og skal derfor have en ny. Hvor
> finder man sådan en billigst? Man kunne selvfølgelig kontakte Electrolux,
> men så er jeg bange for at blive flået...

Hos din lokale glarmester.
Vi havde samme problem, og hvidevarerbutikkerne skulle have 185 kr svjh.
Glarmestern kunne klare det for en 50'er.

Ole Gaarde Kristensen

Fra : Inger Pedersen

Dato : 29-04-06 16:51

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hos din lokale glarmester.
> Vi havde samme problem, og hvidevarerbutikkerne skulle have 185 kr svjh.
> Glarmestern kunne klare det for en 50'er.

Nemlig - bortset fra at jeg plejer at måtte ofre en 50'er mere, men så er er
det glas, der er stærkede end det originale fra fabrikken (afprøvet i
fritter) - og kanterne osse rundede.

Hilsen Inger

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 30-04-06 21:00

"Inger Pedersen" <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nemlig - bortset fra at jeg plejer at måtte ofre en 50'er mere, men så er
er
> det glas, der er stærkede end det originale fra fabrikken (afprøvet i
> fritter) - og kanterne osse rundede.

Ja det er typisk. Der er altid nogen der skal have deluxe-modellen

Ole Gaarde Kristensen

Fra : Chrisko

Dato : 29-04-06 20:22

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message
> Vi har smadret en glashylde i køleskabet og skal derfor have en ny. Hvor
> finder man sådan en billigst? Man kunne selvfølgelig kontakte Electrolux,
> men så er jeg bange for at blive flået...

Prøv at kigge på din "genbrug" , der er store chancer for at finde en´ :)

Vi lures... jørn