Træflis eller Barkflis
Fra : K Toft

Dato : 26-04-06 20:08

1 Hvad er bedst til at dække jorden i mit bed
barkflis ser bedst ud i starten, men i længden bliver det vel altsammen
gråt?.

Hvad holder længst?

Hvad er en god pris på hhv Bark, og flis?

Og hvor i Herningområdet kan det fås til en rimelig pris?

Mvh Knud

Fra : Ove Thomsen

Dato : 28-04-06 10:47

> [...]
>
> Hvad holder længst?
>
> Hvad er en god pris på hhv Bark, og flis?
>
> Og hvor i Herningområdet kan det fås til en rimelig pris?

Jeg foretrækker så ganske barkflis, det ser meget pænere ud, holdbarheden
er såmænd den samme tror jeg. Nu ER der en bid vej fra Herning, men i Hjerm
mellem Struer og Holstebro, er der en vognmand der sælger barkflis i løsmål
(medbring trailer) til meget rimelige priser.

Fra : K Toft

Dato : 28-04-06 21:51

"Ove Thomsen" <Ovemunk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> løsmål
> (medbring trailer) til meget rimelige priser.

Hvad er rimelige priser for barkflis?

Mvh Knud

Fra : Kurt

Dato : 30-04-06 20:09

"K Toft" <kft@elinstallatoer.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er rimelige priser for barkflis?
>
> Mvh Knud

Vi har lige hentet hos en vognmand i Sønderjylland - skulle selv læse og
smide penge i postkasse.

pris v/trailer under 500 kg = 120
Pris o/trailer over 500 kg = 200

Tror det er ret billigt efter hvad jeg har erfaret, men ret mig gerne hvis
jeg tager fejl....