Bor hul i glas
Fra : BT

Dato : 15-04-06 16:26

Er der nogen som ed hvordan man selv kan gøre dette.
Der skal være ca Ø10, så en glasskærer kan ikke lige klare dette..

/Brian

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 15-04-06 16:45

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ed hvordan man selv kan gøre dette.
> Der skal være ca Ø10, så en glasskærer kan ikke lige klare dette..
>
> /Brian

jeg har flere gange lavet stuntet med en dremel ting, monteret med først en
grov til at komme gennem glasset og bagefter en fin til at bore hullet op
til rigtig størrelse, har ikke været noget problem i 3mm

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : -=Madsen=-

Dato : 15-04-06 19:14

<---------->
> Er der nogen som ed hvordan man selv kan gøre dette.
> Der skal være ca Ø10, så en glasskærer kan ikke lige klare dette..
<----------->
en Glarmestre har en boremaskine med vand, boret ligner et rør ( dvs. det er
hult)
kan ikke koste noget særligt, hvis du har mulighed tage det med på
værkstedet.

Fra : Lars Fischer

Dato : 15-04-06 21:32

Hej
Du skal bare bruge et murbor sørge for at det ikke bliver for varmt,
når du starter kan du sidde et stykke tape så glider boret ikke, og lad vær
med at trykke.
jeg har boret et hul i en flaske på denne måde det virker fint
Hilsen Lars

Fra : Nygaard

Dato : 16-04-06 14:59

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote in message
> Er der nogen som ed hvordan man selv kan gøre dette.
> Der skal være ca Ø10, så en glasskærer kan ikke lige klare dette..
>
> /Brian

Med kit, modellervoks eller lign laver du en lille ring omkring der hvor
hullet skal være. Så fylder du lidt petroleum i ringen, og borer med et 10
mm murbor. Det vil være en fordel hvis det er et nyt bor.

/Nygaard

Fra : BT

Dato : 16-04-06 18:08

> [...]
> hullet skal være. Så fylder du lidt petroleum i ringen, og borer med et 10
> mm murbor. Det vil være en fordel hvis det er et nyt bor.

Tak allesammen for jeres svar.
Nu er det ikke andet en at prøve om det så også kan lykkede for mig

/Brian