Blå persienner - hvor finder jeg det?
Fra : Lars V

Dato : 11-04-06 19:05

Jeg vil have skiftet mine blå og udtjente persienner. Men hvor finder jeg
dem til overkommelig pris? Harald-Nyborg har mange billige persienner, men
kun i hvide. Det samme med Jysk. Og de steder jeg lige kan google mig frem
til, er meget dyre (250-300 kr. stk.)... Der er ikke de store krav til
kvaliteten, da skal bare være ganske almindelige "standard"-persienner - men
altså i blå. Og

Skal bruge 5-6 i str. B70 x ca. H90 cm og en i B70 x ca. 160 cm.

Lars V

Også postet i dk.forbruger

Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-04-06 19:58

"Lars V" <lnrvdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men
> altså i blå. Og
>
> Skal bruge 5-6 i str. B70 x ca. H90 cm og en i B70 x ca. 160 cm.

Som sagt/skrevet så mange gange før :

GOOGLE ER DIN VEN

http://www.google.dk/search?hl=da&q=persienner&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

Så må du selv lave det sidste fodarbejde

Fra : Lars V

Dato : 11-04-06 20:24

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=persienner&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK
>
> Så må du selv lave det sidste fodarbejde

Og du læste mit indlæg??

Lars V

Fra : Andersen [3650]

Dato : 12-04-06 16:00

> Og du læste mit indlæg??

Det kan da godt være at et ord eller to er smuttet
Men nu hvor der ikke er nogle med bedre bud, så er
det vel eneste løsning.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 12-04-06 21:16

Her koster et gardin på 70*90 under 200 kr, men så kommer forsendelsen op på
næsten 200 kr. Ved ikke om det kan betale sig så.
http://www.clickforblinds.com/product_info.php?currency=DKK&prbwidth=700&prkeywords2=900&products_id=11