Lukke sivebrønd/faskine
Fra : HKN

Dato : 10-04-06 19:41

Hej,

Jeg skal have lukket en sivebrønd, som der skal støbes et gulv ovenpå.
Brønden er naturligvis ikke i bruge længere. Kan jeg blot fylde den op med
grus el. lign?

Mvh
Henrik

Fra : SB

Dato : 11-04-06 13:45

"HKN" <noone@nowhere.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal have lukket en sivebrønd, som der skal støbes et gulv ovenpå.
> Brønden er naturligvis ikke i bruge længere. Kan jeg blot fylde den op med

hvis den ikke er i brug så kan du godt
dog ville jeg nok vælge at give de rør der går til og fra den en god klat
beton, holder div skadedyr lidt på afstand.
hvis den er reg. ved kommunen, så skal du sikkert også give dem besked om
den er nedlagt

Søren

Fra : HKN

Dato : 11-04-06 14:34

> [...]
> beton, holder div skadedyr lidt på afstand.
> hvis den er reg. ved kommunen, så skal du sikkert også give dem besked om

Ok - fylder den op med cement, så skulle der vist ikke komme noget op.....

Tak for svar.

-Henrik

Fra : Finn Christiansen

Dato : 11-04-06 19:37

SB giver et fyldest gørende svar det bliver dog ikke præciseret at arbejdet
skal udføres af en aut. kloakmester for at være lovligt.
FC