vaske gulv ?
Fra : Brother Tuck

Dato : 09-04-06 18:27

Hvad er godt/bedst at vaske klinker i ? Vi har store lyse klinker i køkkenet
og skal jo vaske disse. Hvilket rengøringsmiddel kan anbefales til denne
rengøring ?

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 09-04-06 18:39

On Sun, 9 Apr 2006 19:27:06 +0200, "Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

>Hvad er godt/bedst at vaske klinker i ? Vi har store lyse klinker i køkkenet
>og skal jo vaske disse. Hvilket rengøringsmiddel kan anbefales til denne
>rengøring ?

Vi bruger Probat Natursæbe til vores klinker, købt i Bauhaus så vidt
jeg husker.

Den fungerer fint, men om det er værre eller bedre end så mange andre
midler ved jeg ikke.

/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle
www.tomtom-bruger.dk. Glad for TT - men kritisk.

Fra : Preben Andersen

Dato : 09-04-06 18:54

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi bruger Probat Natursæbe til vores klinker, købt i Bauhaus så vidt
> jeg husker.

Det samme her. Vi har brugt det i mange år med godt resultat. Det kan
købes overalt, og ikke kun i Bauhaus, her er det bare lidt dyrere end
mange andre steder

mvh
Preben

Fra : Johnt

Dato : 09-04-06 19:58

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det samme her. Vi har brugt det i mange år med godt resultat. Det kan
> købes overalt, og ikke kun i Bauhaus, her er det bare lidt dyrere end

Jeg syntes også Probat Natursæbe er det bedste til klinker.

Hilsen
Johnt

Fra : Max

Dato : 09-04-06 21:05

Hej

> Jeg syntes også Probat Natursæbe er det bedste til klinker.

Her har det også været brugt i mange, mange år uden probs.

Mvh Max

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 09-04-06 22:24

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:443943f0$0$47047$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvad er godt/bedst at vaske klinker i ? Vi har store lyse klinker i køkkenet og skal jo vaske disse. Hvilket rengøringsmiddel kan
> anbefales til denne rengøring ?

Det kommer rigtig meget an på hvilken type "klinker" det er ...
glaserede, uglaserede, tegl, porcellanato etc.

Fra : Brother Tuck

Dato : 10-04-06 06:58

Det er uglasserede klinker med struktur og brede cementfuger.

Fra : Brother Tuck

Dato : 10-04-06 06:58