hvor køber man en tagstige ?
Fra : Christian

Dato : 02-04-06 22:22

Hej,
Jeg står og skal have fat i en tagstige på ca.6-7m - sådan en med en
"bøjle" der lægges op over tagryggen. Hvor får man fat i sådan en (købe) ?

Jeg har været i den lokale Silvan butik, men de har ikke den slags (kun alm
skydestiger). Råd og dåd havde en, men kun til udlejling.Vi (en mindre
grundejerforening) vil gerne købe sådan en stige, da det er noget vi vil
kunne bruge regelmæssigt.

Mvh
Christian

Fra : Inger Pedersen

Dato : 02-04-06 23:55

"Christian" <cphl@surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg står og skal have fat i en tagstige på ca.6-7m - sådan en med en
> "bøjle" der lægges op over tagryggen. Hvor får man fat i sådan en (købe) ?

Vores lokale tømmerhandel (Råd og Dåd) skaffede én hjem til os.

Hilsen Inger

Fra : jones_net

Dato : 03-04-06 09:11

"Christian" <cphl@surfpost.dk> wrote in message
> [...]
> grundejerforening) vil gerne købe sådan en stige, da det er noget vi vil

Jeg fik engang et sæt bøjler, som man kan montere på alle stiger, ved at
bore 4 huller.
Ved ikke hvor det er købt, men har I en god stige i forvejen, så er
bøjlesættet nok ikke så dyrt - hvis du kan finde ét...

/J

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-04-06 09:45

> [...]
> grundejerforening) vil gerne købe sådan en stige, da det er noget vi vil

I jem og fix købte jeg en bøjle der kan sættes på bl.a. deres "egen "stige.
Regner med at den også kan monteres på min egen 9 meters stige, men har ikke
prøvet det endnu.

Bjarne K.

Fra : Villy

Dato : 04-04-06 14:12

Christian <cphl@surfpost.dk> wrote:

Du kan købe rygstiger hos kalk og mørtel C F Richs Vej 111
2000 Frederiksberg
Tlf.:
38 16 66 00
Fax:
38 16 66 11
www.stark.dk
mvh villy

Fra : Max

Dato : 04-04-06 14:17

Hej Christian

> Jeg står og skal have fat i en tagstige på ca.6-7m - sådan en med en

Jeg har lige fået en prof. tilbudsavis fra STARK, der er der
en 6 meter type til 1298,- kr. +moms og der er også et
sæt universal tagbøjler ti 448,- kr. +moms.

Mvh Max