/ Forside / Interesser / Dyr / Hunde / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hunde
#NavnPoint
Birgitta 19198
Nordsted1 6865
bevi54 6505
Jernladyen 4457
dova 4371
qfha 3911
knh15 3385
k.j.k 3376
ans 3077
10  vaxen 2670
så nogen godmorgen dk
Fra : tina hedeman


Dato : 06-04-06 07:34

hej med jer

var det nogen der så godmorgen dk onsdag, hvor de havde anette røpke inde og
en dame hvis hund havde angrebet og slået en hund ihjel?
Jeg er ved at være træt af de racer!!!!
Jeg stoler ikke en skid på dem og det som anette sagde om hvordan de er
avlet osv. gør mig faktisk mere bange for dem.
UNDSKYLD til jer der ejer dem herinde men hvordan kan i stole på jeres
hunde?Der skal åbenbart ikke meget til at trykke på de knapper før de
angriber. og de kan jo ikke give slip igen så hvis ens hund bliver overfaldt
er det jo slut med den.
Hende hvis hund der havde angrebet den hund sagde at den var vant til børn
og der var mange børn i deres hjem osv.
Men alligevel.
Jeg læste lige igen på jubii debat hunde at en havde fået sin schæfer slået
ihjel af en pitbull.
jeg er faktisk bange for de hunde og det er ikke en hån mod jer der ejer
dem.

hilsen tina



 
 
OZ7PUS (06-04-2006)
Kommentar
Fra : OZ7PUS


Dato : 06-04-06 09:01


"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
news:4434b636$0$47081$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> hej med jer
>
> var det nogen der så godmorgen dk onsdag, hvor de havde anette røpke inde
> og en dame hvis hund havde angrebet og slået en hund ihjel?
> Jeg er ved at være træt af de racer!!!!
> Jeg stoler ikke en skid på dem og det som anette sagde om hvordan de er
> avlet osv. gør mig faktisk mere bange for dem.
> UNDSKYLD til jer der ejer dem herinde men hvordan kan i stole på jeres
> hunde?Der skal åbenbart ikke meget til at trykke på de knapper før de
> angriber. og de kan jo ikke give slip igen så hvis ens hund bliver
> overfaldt er det jo slut med den.
> Hende hvis hund der havde angrebet den hund sagde at den var vant til børn
> og der var mange børn i deres hjem osv.
> Men alligevel.
> Jeg læste lige igen på jubii debat hunde at en havde fået sin schæfer
> slået ihjel af en pitbull.
> jeg er faktisk bange for de hunde og det er ikke en hån mod jer der ejer
> dem.
>
> hilsen tina
>


Hvilke hunde er det du er bange for ?
Kamphunde eller hva ?
Så er det hvist her at vi så må bedrøve dig med at det var IKKE en kamphund
den der slog den lille hund ihjel
Men derimod en Amerikansk bulldog .. Hvilket mig bekendt ikke omtales som
en kamphund

Alle hunde kan dræbe ... Nu har vi en samojede .. Den har slået en gravhund
ihjel efter den (gravhunden) havde angrebet Bugsy (Samojeden) 3 gange ..
Det er kanske også en kamphund ?

Nu har jeg mødt en del hunden også dem der betegnes som regulære kamphunde
og de er altså ikke så slemme som de bliver gjort til .. Dog kan de trigge
på andre hunde .. Men det er sku ikke kun kamphunde der gør det

Nej du skulle nærmere frygte alle de små hunde da det faktisk er dem der
bider flest (Små arrige sataner )
Mindes faktisk at det er konge puddlen der står for flest bid i mennesker
(Ok den hører ikke til små hunde


Så du har intet at frygte i "kamphundene"

Tøsen



Susanna Mørck Thuese~ (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Susanna Mørck Thuese~


Dato : 06-04-06 12:14

OZ7PUS <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev:
"Så du har intet at frygte i "kamphundene"

--
Se det mener jeg jo ikke er rigtigt. Enig i at alle hunde kan dræbe,
og at
meget afhænger af prægning og opdragelse, men der er altså nogen racer
der
trigger nemmere end andre. Og så længe at de såkaldte muskel- og
kamphunde
tiltrækker så mange uerfarne førstegangs hundeejere mener jeg vi har
noget at
frygte. Det er ikke altid forståelse for, og omgang med dyr disse unge

mennesker bruger deres fritid på at sætte sig ind i.

mvh. Susanna


OZ7PUS (06-04-2006)
Kommentar
Fra : OZ7PUS


Dato : 06-04-06 16:42


"Susanna Mørck Thuesen (slet D3SPI)" <sus.thue@D3SPIadslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:11443222830.998218103141738@dtext.news.tele.dk...
> OZ7PUS <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev:
> "Så du har intet at frygte i "kamphundene"
>
> --
> Se det mener jeg jo ikke er rigtigt. Enig i at alle hunde kan dræbe,
> og at
> meget afhænger af prægning og opdragelse, men der er altså nogen racer
> der
> trigger nemmere end andre. Og så længe at de såkaldte muskel- og
> kamphunde
> tiltrækker så mange uerfarne førstegangs hundeejere mener jeg vi har
> noget at
> frygte. Det er ikke altid forståelse for, og omgang med dyr disse unge
>
> mennesker bruger deres fritid på at sætte sig ind i.
>
> mvh. Susanna
>


Forkert opdragelse kan gøre ALLE hunde farlige

Er mere bange for små hunde tilhørende gamle damer Som en pitbull der ejes
af en 1 gangshunde ejer ..

Tøsen



pwh (06-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 06-04-06 19:18

> Er mere bange for små hunde tilhørende gamle damer Som en pitbull
> der ejes af en 1 gangshunde ejer ..
>
> Tøsen

Er den angst ikke en anelse ude af propertioner.

/Jens



x Vuf x (06-04-2006)
Kommentar
Fra : x Vuf x


Dato : 06-04-06 22:37

On Thu, 6 Apr 2006 20:17:34 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>>Er mere bange for små hunde tilhørende gamle damer
>>Som en pitbull der ejes af en 1 gangshunde ejer ..
>>Tøsen

>Er den angst ikke en anelse ude af propertioner.
>/Jens

Jeg tænkte det; du sagde det...




--
Vh Sonja http://www.sonpet.dk/

PAPILLON-hvalpe. 4 piger født 17/3 kan snart ses på min HP

pwh (06-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 06-04-06 23:03

>>> Er mere bange for små hunde tilhørende gamle damer
>>> Som en pitbull der ejes af en 1 gangshunde ejer ..
>>> Tøsen
>
>> Er den angst ikke en anelse ude af propertioner.
>> /Jens
>
> Jeg tænkte det; du sagde det...

Vi to er jo altid enige

/Jens



x Vuf x (07-04-2006)
Kommentar
Fra : x Vuf x


Dato : 07-04-06 11:23

On Fri, 7 Apr 2006 00:03:00 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>>>>Er mere bange for små hunde tilhørende gamle damer
>>>>Som en pitbull der ejes af en 1 gangshunde ejer ..

>>>Er den angst ikke en anelse ude af propertioner.
>>>/Jens

>>Jeg tænkte det; du sagde det...

>Vi to er jo altid enige
>/Jens

(Gyyys)...Nu igen?!




--
Vh Sonja http://www.sonpet.dk/

PAPILLON-hvalpe. 4 piger født 17/3 kan snart ses på min HP

Gert (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Gert


Dato : 06-04-06 21:20

On Thu, 6 Apr 2006 17:42:10 +0200, "OZ7PUS"
<elbartodkspampam@hotmail.com> wrote:


>Er mere bange for små hunde tilhørende gamle damer

Ja, så er du godtnok ikke ret modig !

pwh (06-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 06-04-06 21:33

>> Er mere bange for små hunde tilhørende gamle damer
>
> Ja, så er du godtnok ikke ret modig !

De der pensionistbander der hænger på gadehjørnerne
med deres glubske Puddler er nu ikke sådan at spøge med

/Jens



jopa (06-04-2006)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 06-04-06 21:49

pwh skriblede bla:
> De der pensionistbander der hænger på gadehjørnerne
> med deres glubske Puddler er nu ikke sådan at spøge med
>
Næste gang du skal have hund så køb en rigtig, og der findes ingen glubske
pudler
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk




pwh (06-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 06-04-06 23:04

>> De der pensionistbander der hænger på gadehjørnerne
>> med deres glubske Puddler er nu ikke sådan at spøge med
>>
> Næste gang du skal have hund så køb en rigtig,

Det vil jeg gører, en Rottweiler

/Jens



jopa (07-04-2006)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 07-04-06 12:48

pwh skriblede bla:
>>>
>> Næste gang du skal have hund så køb en rigtig,
>
> Det vil jeg gører, en Rottweiler
>
Fint nok for der er planer om at opdele gruppen i en undergruppe således at
vi med de fine hunde med stamtavler får denne gruppe alene, og så kan de med
bastarder have en slags undergruppe.
Skulle træde i kraft ved årsskiftet
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk




pwh (07-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 07-04-06 13:21

jopa wrote:
> pwh skriblede bla:
>>>>
>>> Næste gang du skal have hund så køb en rigtig,
>>
>> Det vil jeg gører, en Rottweiler

> Fint nok for der er planer om at opdele gruppen i en undergruppe
> således at vi med de fine hunde med stamtavler får denne gruppe
> alene, og så kan de med bastarder have en slags undergruppe.
> Skulle træde i kraft ved årsskiftet

Det glæder vi der har rigtige hunde os meget til.
Men Milo kan da ikke have en ægte stamtavle,
han er jo 1/2 kamel

/Jens



jopa (07-04-2006)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 07-04-06 13:31

pwh skriblede bla:
>
> Det glæder vi der har rigtige hunde os meget til.
> Men Milo kan da ikke have en ægte stamtavle,
> han er jo 1/2 kamel
>
Han har Ægyptisk stamtavle med ret til at dræbe "katte"
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk




Leyna (07-04-2006)
Kommentar
Fra : Leyna


Dato : 07-04-06 22:39

On Fri, 7 Apr 2006 13:48:12 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:


>Fint nok for der er planer om at opdele gruppen i en undergruppe således at
>vi med de fine hunde med stamtavler får denne gruppe alene, og så kan de med
>bastarder have en slags undergruppe.
>Skulle træde i kraft ved årsskiftet

Undskyld mig, men hvem skal SÅ være din støttepædagog?
Jeg skal ikke ind i nogen gruppe med "papirhunde"
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk
Foreningen for den brede del af befolkningen

jopa (07-04-2006)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 07-04-06 22:45

Leyna skriblede bla:
> Undskyld mig, men hvem skal SÅ være din støttepædagog?
> Jeg skal ikke ind i nogen gruppe med "papirhunde"

Man snakker om at bastarderne evt skal dele gruppe med kattene således at
kattegruppen bliver til hund og kat
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk



Susanna Mørck Thuese~ (07-04-2006)
Kommentar
Fra : Susanna Mørck Thuese~


Dato : 07-04-06 09:35

pwh <gætselv@.dk> skrev:
>>> Er mere bange for små hunde tilhørende gamle damer
>>
>> Ja, så er du godtnok ikke ret modig !
>
>De der pensionistbander der hænger på gadehjørnerne
>med deres glubske Puddler er nu ikke sådan at spøge med
>
>/Jens
--
Slet ikke hvis de har stok med ;)
Susanna


jopa (07-04-2006)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 07-04-06 10:41

Susanna Mørck Thuesen (slet QKT2X) skriblede bla:
> pwh <gætselv@.dk> skrev:
>>>> Er mere bange for små hunde tilhørende gamle damer
>>>
>>> Ja, så er du godtnok ikke ret modig !
>>
>> De der pensionistbander der hænger på gadehjørnerne
>> med deres glubske Puddler er nu ikke sådan at spøge med
>>
>> /Jens

apropo quoting så er dette et fint eksempel, hvoe er Sussana's tekst blevet
af ?
Til Sussana : læs lige dette grundigt
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Nej hvor er det svært at være netbetjent



--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk



pwh (07-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 07-04-06 10:45

jopa wrote:
> Nej hvor er det svært at være netbetjent

Arrh.. du elsker det jo

/Jens



jopa (06-04-2006)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 06-04-06 14:44

OZ7PUS skriblede bla:
>
> Alle hunde kan dræbe ...

Syntes det er fint hvis de kan snuppe en kat engang i mellem og måske en
gravhund


--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk




tina hedeman (06-04-2006)
Kommentar
Fra : tina hedeman


Dato : 06-04-06 15:38

hej med jer igen

det er nok de kamphunde, jeg er bange for og ja alle hunde kan slå ihjel,det
ved jeg godt.
men de racer der er avlet til at gå i kamp og dræbe det er jeg sgu lidt
utryg ved.
Der er da andre racer jeg også har stor respekt for det er ikke kun de
kamphunde der.
men det anette røpke fortalte var at de kamphunde spinger et led over hvor
andre hunde knurre og viser tænder det gør de hunde ikke de angriber med det
samme. og ja små hunde er tit agressive det ved jeg og det bliver ikke
blæst op hvis fru hansen bliver bidt af en chichaua end hvis det var en
dobberman eller lign.

Men det er jo desværre moden at få de kamphunde og tit havner de ved 1 gangs
hundeejrer og det er nok der skaden sker.
hilsen tina

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
news:44351b33$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> OZ7PUS skriblede bla:
>>
>> Alle hunde kan dræbe ...
>
> Syntes det er fint hvis de kan snuppe en kat engang i mellem og måske en
> gravhund
>
>
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
>
>
>



Claus (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 06-04-06 19:02

Kære Tina

Lov mig lige at se denne flash på dette link! Jeg håber det vil give dig
noget mere indsigt end sådan en kvindes udtalelser til et polpularistisk
morgen program som tenderer at minde om Ekstrabladet!

Læs lige teksten undervejs dener meget sigende.

Jeg skal gøre opmærksom påat billederne kan virke hårde! Det viser dog
meget godt hvad vi mennesker kan producere!


http://gprime.net/flash.php/thepitbullproblem

Vh Claus
- som ikke selv har kamphund, men hvis hunde ofte leger med 2,- og jo
det er min den lille der har det værste temperament og som gerne bider
fra sig uden at de andre gør noget!

tina hedeman (06-04-2006)
Kommentar
Fra : tina hedeman


Dato : 06-04-06 20:12

hej igen

jeg har set det video klip og det ændre ikke min mening. Jeg ved at vi altid
hører det dårlige. men de klip viser også mishandlede hunde og der er mange
andre racer der også bliver mishandlet.
Jeg vil stadigvæk være lidt bange for dem. Og ja det er nok en fordom fordi
jeg ikke kender racen 100%. Men jeg vil håbe jeg kommer til at møde nogle
gode hunde med de rigtige ejere, kan man sige det sådan?
hilsen tina.



"Claus" <Claus_dueFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:443557B3.4040906@hotmail.com...
> Kære Tina
>
> Lov mig lige at se denne flash på dette link! Jeg håber det vil give dig
> noget mere indsigt end sådan en kvindes udtalelser til et polpularistisk
> morgen program som tenderer at minde om Ekstrabladet!
>
> Læs lige teksten undervejs dener meget sigende.
>
> Jeg skal gøre opmærksom påat billederne kan virke hårde! Det viser dog
> meget godt hvad vi mennesker kan producere!
>
>
> http://gprime.net/flash.php/thepitbullproblem
>
> Vh Claus
> - som ikke selv har kamphund, men hvis hunde ofte leger med 2,- og jo det
> er min den lille der har det værste temperament og som gerne bider fra sig
> uden at de andre gør noget!



Claus (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 06-04-06 20:29

tina hedeman skrev:
> hej igen
>
> jeg har set det video klip og det ændre ikke min mening. Jeg ved at vi altid
> hører det dårlige. men de klip viser også mishandlede hunde og der er mange
> andre racer der også bliver mishandlet.
> Jeg vil stadigvæk være lidt bange for dem. Og ja det er nok en fordom fordi
> jeg ikke kender racen 100%. Men jeg vil håbe jeg kommer til at møde nogle
> gode hunde med de rigtige ejere, kan man sige det sådan?
> hilsen tina.
>

Ja det tror jeg godt man kan Tina....

Hvis du er i Århus en dag så lad mig det lige vide så kan vi mødes i
hundeskoven med mine og et par kamphunderacer med søde familier som
ejere....og fantastisk sociale hunde! -Det ser sjovt ud når en stafford
shire terrier bliver jagtet rundt i skoven af en lille jack russel
Terrier! For til sidst at ende med en sjov hunde leg...

Bemærkede du statistikken i videoklippet og gav det stof til eftertanke??

Vh Claus

Morten Holst (07-04-2006)
Kommentar
Fra : Morten Holst


Dato : 07-04-06 01:13

Hej Tina...

Synes lige du skal se det her en gang. Billedet er taget i haven i vinters.
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2872

Morten


"Claus" <Claus_dueFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:44356C17.4090405@hotmail.com...
> tina hedeman skrev:
>> hej igen
>>
>> jeg har set det video klip og det ændre ikke min mening. Jeg ved at vi
>> altid hører det dårlige. men de klip viser også mishandlede hunde og der
>> er mange andre racer der også bliver mishandlet.
>> Jeg vil stadigvæk være lidt bange for dem. Og ja det er nok en fordom
>> fordi jeg ikke kender racen 100%. Men jeg vil håbe jeg kommer til at møde
>> nogle gode hunde med de rigtige ejere, kan man sige det sådan?
>> hilsen tina.
>>
>
> Ja det tror jeg godt man kan Tina....
>
> Hvis du er i Århus en dag så lad mig det lige vide så kan vi mødes i
> hundeskoven med mine og et par kamphunderacer med søde familier som
> ejere....og fantastisk sociale hunde! -Det ser sjovt ud når en stafford
> shire terrier bliver jagtet rundt i skoven af en lille jack russel
> Terrier! For til sidst at ende med en sjov hunde leg...
>
> Bemærkede du statistikken i videoklippet og gav det stof til eftertanke??
>
> Vh Claus



Morten Holst (07-04-2006)
Kommentar
Fra : Morten Holst


Dato : 07-04-06 00:57

Jeg vil gi´ Tina ret...
Jeg har selv en Amerikansk Bulldog. Jeg havde aldrig indtil for et halvt års
tid siden oplevet at der skulle være noget ondt skabt i hende... Men.....

Som et lyn fra en klar himmel farede hun i fjæset på en labber der stod og
gøede af en fisk i en spand. Som Tina siger var der ingen advarsel
overhovedet. Og er i lige klar over hvor svært det er at få skildt sådan to
hunde igen??? De slipper bare ikke! Efter at have prøvet vand(en hel 20 l.
spand med fisk :)), Løfte deres bagben, løfte deres bagben og vride så jeg
ingen anden udvej end at gi´ bulldogen 3 velplaceret knytnæveslag i nakken.
Det hjalp... den satte sig straks på røven og rullede med øjenene. Hvad
andet kunne man gøre? Det er 1. og eneste gang hun har lavet det nummer med
nogen andre hunde og hvorfor bulldogen blev så generet af at labberen
hyggede sig med fisken fatter jeg ikke.


"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
news:443527e0$0$27611$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> hej med jer igen
>
> det er nok de kamphunde, jeg er bange for og ja alle hunde kan slå
> ihjel,det ved jeg godt.
> men de racer der er avlet til at gå i kamp og dræbe det er jeg sgu lidt
> utryg ved.
> Der er da andre racer jeg også har stor respekt for det er ikke kun de
> kamphunde der.
> men det anette røpke fortalte var at de kamphunde spinger et led over hvor
> andre hunde knurre og viser tænder det gør de hunde ikke de angriber med
> det samme. og ja små hunde er tit agressive det ved jeg og det bliver
> ikke blæst op hvis fru hansen bliver bidt af en chichaua end hvis det var
> en dobberman eller lign.
>
> Men det er jo desværre moden at få de kamphunde og tit havner de ved 1
> gangs hundeejrer og det er nok der skaden sker.
> hilsen tina
>
> "jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> news:44351b33$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
>> OZ7PUS skriblede bla:
>>>
>>> Alle hunde kan dræbe ...
>>
>> Syntes det er fint hvis de kan snuppe en kat engang i mellem og måske en
>> gravhund
>>
>>
>> --
>> Mvh.John
>> www.john.jp-web.dk
>>
>>
>>
>
>



tina hedeman (07-04-2006)
Kommentar
Fra : tina hedeman


Dato : 07-04-06 07:22

hej morten

tak for din mening, det var lige det jeg mente og det jeg nok er nervøs for
hvis ens hund går med de hunde er at det der lige sker som et lyn fra en
klar himmel.
jeg er rimlig til at læse signaler fra hunde, men det er jo svært hvis de
ikke viser nogen før det går galt.
hilsen tina

"Morten Holst" <stigsnaes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4435aae5$0$148$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg vil gi´ Tina ret...
> Jeg har selv en Amerikansk Bulldog. Jeg havde aldrig indtil for et halvt
> års tid siden oplevet at der skulle være noget ondt skabt i hende...
> Men.....
>
> Som et lyn fra en klar himmel farede hun i fjæset på en labber der stod og
> gøede af en fisk i en spand. Som Tina siger var der ingen advarsel
> overhovedet. Og er i lige klar over hvor svært det er at få skildt sådan
> to hunde igen??? De slipper bare ikke! Efter at have prøvet vand(en hel 20
> l. spand med fisk :)), Løfte deres bagben, løfte deres bagben og vride så
> jeg ingen anden udvej end at gi´ bulldogen 3 velplaceret knytnæveslag i
> nakken. Det hjalp... den satte sig straks på røven og rullede med øjenene.
> Hvad andet kunne man gøre? Det er 1. og eneste gang hun har lavet det
> nummer med nogen andre hunde og hvorfor bulldogen blev så generet af at
> labberen hyggede sig med fisken fatter jeg ikke.
>
>
> "tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> news:443527e0$0$27611$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> hej med jer igen
>>
>> det er nok de kamphunde, jeg er bange for og ja alle hunde kan slå
>> ihjel,det ved jeg godt.
>> men de racer der er avlet til at gå i kamp og dræbe det er jeg sgu lidt
>> utryg ved.
>> Der er da andre racer jeg også har stor respekt for det er ikke kun de
>> kamphunde der.
>> men det anette røpke fortalte var at de kamphunde spinger et led over
>> hvor andre hunde knurre og viser tænder det gør de hunde ikke de angriber
>> med det samme. og ja små hunde er tit agressive det ved jeg og det
>> bliver ikke blæst op hvis fru hansen bliver bidt af en chichaua end hvis
>> det var en dobberman eller lign.
>>
>> Men det er jo desværre moden at få de kamphunde og tit havner de ved 1
>> gangs hundeejrer og det er nok der skaden sker.
>> hilsen tina
>>
>> "jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:44351b33$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
>>> OZ7PUS skriblede bla:
>>>>
>>>> Alle hunde kan dræbe ...
>>>
>>> Syntes det er fint hvis de kan snuppe en kat engang i mellem og måske en
>>> gravhund
>>>
>>>
>>> --
>>> Mvh.John
>>> www.john.jp-web.dk
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>



Mus (07-04-2006)
Kommentar
Fra : Mus


Dato : 07-04-06 21:01


"Morten Holst" <stigsnaes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4435aae5$0$148$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg vil gi´ Tina ret...
> Jeg har selv en Amerikansk Bulldog. Jeg havde aldrig indtil for et halvt
års
> tid siden oplevet at der skulle være noget ondt skabt i hende... Men.....
>
> Som et lyn fra en klar himmel farede hun i fjæset på en labber der stod og
> gøede af en fisk i en spand. Som Tina siger var der ingen advarsel
> overhovedet. Og er i lige klar over hvor svært det er at få skildt sådan
to
> hunde igen??? De slipper bare ikke! Efter at have prøvet vand(en hel 20 l.
> spand med fisk :)), Løfte deres bagben, løfte deres bagben og vride så jeg
> ingen anden udvej end at gi´ bulldogen 3 velplaceret knytnæveslag i
nakken.
> Det hjalp... den satte sig straks på røven og rullede med øjenene. Hvad
> andet kunne man gøre? Det er 1. og eneste gang hun har lavet det nummer
med
> nogen andre hunde og hvorfor bulldogen blev så generet af at labberen
> hyggede sig med fisken fatter jeg ikke.
>

Vi har oplevet det samme med vores der blev overfaldet af en Rottweiler.
Vores havde endda ryggen til. Heller ingen advarsel eller knurren. Og ja den
ville heller ikke slippe.

Ja og vores betragtes af nogen som en kamphund - en Boxer. Men her var det
altså kun vores det tog skade og vores der blev overfaldet.

Men vi bærer altså ingen nag. Det er hvad der kan ske. Vores har heller ikke
ændret psyke af det.

LN(som ikke har noget mod Rotter)



pwh (08-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 08-04-06 08:55

>> Jeg vil gi´ Tina ret...
>> Jeg har selv en Amerikansk Bulldog. Jeg havde aldrig indtil for et
>> halvt års tid siden oplevet at der skulle være noget ondt skabt i
>> hende... Men.....
>>
>> Som et lyn fra en klar himmel farede hun i fjæset på en labber der
>> stod og gøede af en fisk i en spand. Som Tina siger var der ingen
>> advarsel overhovedet.


> Vi har oplevet det samme med vores der blev overfaldet af en
> Rottweiler. Vores havde endda ryggen til. Heller ingen advarsel eller
> knurren. Og ja den ville heller ikke slippe.
>
> Ja og vores betragtes af nogen som en kamphund - en Boxer. Men her
> var det altså kun vores det tog skade og vores der blev overfaldet.
>
> Men vi bærer altså ingen nag. Det er hvad der kan ske. Vores har
> heller ikke ændret psyke af det.
>
> LN(som ikke har noget mod Rotter)

Det kan man da ikke bare feje ind under gulvtæppet som "noget der kan ske"
hvis en af mine hunde udviste agrassiv adfærd på sådan en fulstændigt
uprovokeret måde ville jeg da gå helt bannanas.
Ens hund skal have lov til at forsvarer sig mod angreb eller dominans,
men selv tage initiativet til at angribe må man sgu aldrig accepterer den gør.

Jeg har oplevet det en eneste gang med Tyson da Angel var en lille hvalp,
der kom der en fredelig hanhund hen for at hilse på hende med logrende
hale og alle tegn på venskab, straks farede Tyson lige i struben på den
uden nogen grund andet end at han nok ville passe på Angel.
Jeg kan godt love dig at Tyson fik jordkontakt af mig på 1/100 sekund
og fik verbalt forklaret at den slags ville jeg ikke se på igen.
Han gjorde det ikke siden.

Angel oplevede faktsik næste den samme som dig for ca 1/2 år siden med en
Rottetæve, den farede også lige i nakken på hende mens hun var ved at
smide en meget forelsket hanhund på porten. Angel vendte lige 180 grader
og røg lige i fjæset på den dumme Rotte, det havde den vist ikke regnet med
Vi fik begge råbt højt af vores hunde og der skete så ikke mere,
nu kan Angel fint omgåes Sandy uden der er ufred imellem dem.

/Jens



Mus (08-04-2006)
Kommentar
Fra : Mus


Dato : 08-04-06 10:57


"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
news:F%JZf.17$ds2.5@news.get2net.dk...
> >> Jeg vil gi´ Tina ret...
> >> Jeg har selv en Amerikansk Bulldog. Jeg havde aldrig indtil for et
> >> halvt års tid siden oplevet at der skulle være noget ondt skabt i
> >> hende... Men.....
> >>
> >> Som et lyn fra en klar himmel farede hun i fjæset på en labber der
> >> stod og gøede af en fisk i en spand. Som Tina siger var der ingen
> >> advarsel overhovedet.
>
>
> > Vi har oplevet det samme med vores der blev overfaldet af en
> > Rottweiler. Vores havde endda ryggen til. Heller ingen advarsel eller
> > knurren. Og ja den ville heller ikke slippe.
> >
> > Ja og vores betragtes af nogen som en kamphund - en Boxer. Men her
> > var det altså kun vores det tog skade og vores der blev overfaldet.
> >
> > Men vi bærer altså ingen nag. Det er hvad der kan ske. Vores har
> > heller ikke ændret psyke af det.
> >
> > LN(som ikke har noget mod Rotter)
>
> Det kan man da ikke bare feje ind under gulvtæppet som "noget der kan ske"
> hvis en af mine hunde udviste agrassiv adfærd på sådan en fulstændigt
> uprovokeret måde ville jeg da gå helt bannanas.
> Ens hund skal have lov til at forsvarer sig mod angreb eller dominans,
> men selv tage initiativet til at angribe må man sgu aldrig accepterer den
gør.


Det der skete tror jeg, uden vi selv var 100% opmærksomme på det, var at
vores nok havde tyk halerod og måske et kort øjeblok tog øjenkontakt - netop
for at provokere og sige - her på pladsen er det mig der bestemmer. Og ja
Rotten var i puberteten og ville da også gerne bestemme og så knækkede dens
halsbånd. Og selv om vores havde ryggen til overfaldt den. Så jo det var
lidt et hændeligt uheld. HAr ikke hørt om at den har lavet samme nummer
igen.


> Jeg har oplevet det en eneste gang med Tyson da Angel var en lille hvalp,
> der kom der en fredelig hanhund hen for at hilse på hende med logrende
> hale og alle tegn på venskab, straks farede Tyson lige i struben på den
> uden nogen grund andet end at han nok ville passe på Angel.
> Jeg kan godt love dig at Tyson fik jordkontakt af mig på 1/100 sekund
> og fik verbalt forklaret at den slags ville jeg ikke se på igen.
> Han gjorde det ikke siden.

Se selv du har oplevet det. Det sker ikke kun med kamphunde.

> Angel oplevede faktsik næste den samme som dig for ca 1/2 år siden med en
> Rottetæve, den farede også lige i nakken på hende mens hun var ved at
> smide en meget forelsket hanhund på porten. Angel vendte lige 180 grader
> og røg lige i fjæset på den dumme Rotte, det havde den vist ikke regnet
med
> Vi fik begge råbt højt af vores hunde og der skete så ikke mere,
> nu kan Angel fint omgåes Sandy uden der er ufred imellem dem.
>

Ja der er altså nogle instinkter der kan komme frem når der er damer i
farvandet.

LN



fam. Ager (08-04-2006)
Kommentar
Fra : fam. Ager


Dato : 08-04-06 11:36


"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:44378de3$0$27550$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ja der er altså nogle instinkter der kan komme frem når der er damer i
> farvandet.
>
> LN
>
>--------

loui er også en helt anden, når jeg har begge boxere med på tur, han er
meget oppe på tæerne, og skal opdage alt først, møder vi andre, er han meget
i front for emma, går ind foran hende, og er noget mere påpasselig end han
normalt er når det bare er ham og jeg der er ude. helt klart at han passer
på sin dame..
mvh. marie



pwh (08-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 08-04-06 11:49

>> Ja der er altså nogle instinkter der kan komme frem når der er damer
>> i farvandet.
>>
>> LN
>>
>> --------
>
> loui er også en helt anden, når jeg har begge boxere med på tur, han
> er meget oppe på tæerne, og skal opdage alt først, møder vi andre, er
> han meget i front for emma, går ind foran hende, og er noget mere
> påpasselig end han normalt er når det bare er ham og jeg der er ude.
> helt klart at han passer på sin dame..
> mvh. marie

Jeg tror i misforstod situationen med Angel, Tyson blandede sig ikke
på noget tidspunkt, hun ordnede selv den dumme Rotte.
Efter at jeg havde fat i nakken på Tyson da Angel var hvalp
har han ikke blandet sig det mindste hvis nogen har generet hende.
Angel kan derimod godt finde på at jave hunde på porten der irrerterer Tyson,
hun er og bliver en lille politibetjent

/Jens



fam. Ager (08-04-2006)
Kommentar
Fra : fam. Ager


Dato : 08-04-06 12:11


"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
news:PyMZf.55$jh5.40@news.get2net.dk...
> Jeg tror i misforstod situationen med Angel, Tyson blandede sig ikke
> på noget tidspunkt, hun ordnede selv den dumme Rotte.
> Efter at jeg havde fat i nakken på Tyson da Angel var hvalp
> har han ikke blandet sig det mindste hvis nogen har generet hende.
> Angel kan derimod godt finde på at jave hunde på porten der irrerterer
> Tyson,
> hun er og bliver en lille politibetjent
>
> /Jens
>
---------------

hun er en tæve med stort T...((-;
eller også er tyson en jammerlap..((-;
mvh. marie
>



pwh (08-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 08-04-06 12:47

>> hun ordnede selv den dumme Rotte.
>> Efter at jeg havde fat i nakken på Tyson da Angel var hvalp
>> har han ikke blandet sig det mindste hvis nogen har generet hende.
>> Angel kan derimod godt finde på at jave hunde på porten der
>> irrerterer Tyson,
>> hun er og bliver en lille politibetjent
>>
>> /Jens
>>
> ---------------
>
> hun er en tæve med stort T...((-;

Det er hun, var der nogen der overfaldt mig
ville jeg da også stole mere på hende end på Tyson.

> eller også er tyson en jammerlap..((-;
> mvh. marie

Jeg kalder ham selv for TøseTejs

/Jens



pwh (08-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 08-04-06 11:42

>> Jeg har oplevet det en eneste gang med Tyson da Angel var en lille
>> hvalp, der kom der en fredelig hanhund hen for at hilse på hende med
>> logrende hale og alle tegn på venskab, straks farede Tyson lige i
>> struben på den uden nogen grund andet end at han nok ville passe på
>> Angel.

> Se selv du har oplevet det. Det sker ikke kun med kamphunde.

Det har jeg eller andre da ved gud heller aldrig påstået.

/Jens



Kim Christensen (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Kim Christensen


Dato : 06-04-06 20:31

>Er den angst ikke en anelse ude af propertioner.

Nej, for den situation som Tøsen oplever, opelver jeg dagligt. Ikke
kun gamle koner, men pensionister med en lille arrig hund der aldrig
har fået at vide at der er noget i denne verden den ikke må. Og de
bruger tænderne flittigt, og uden hæmninger. Hvislket ikke er så
sært, når ejeren ligefrem kommer med opmuntrende kommentarer til
hunden når den tænder af.
Små hunde kan opdrages, og så er de lige så dejlige som alle andre
hunde.
I de situationer hvor det ikke sker er de derimod en ofte overset
pestilens.

Hilsen Kim


pwh (06-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 06-04-06 20:41

>> Er den angst ikke en anelse ude af propertioner.
>
> Nej, for den situation som Tøsen oplever, opelver jeg dagligt. Ikke
> kun gamle koner, men pensionister med en lille arrig hund der aldrig
> har fået at vide at der er noget i denne verden den ikke må. Og de
> bruger tænderne flittigt, og uden hæmninger.

Det oplever jeg så meget sjældent, den eneste pensionist her i mit
område jeg kan komme i tanke om der har en agrassiv hund
er faktisk en ældrer herrer med en hidsig Bullterrier.

Det jeg mener med at angsten er ude af propertioner, er at det jo svarer
til at man er mere bange for et barn med en vandpistol, end en voksen med
en rigtig pistol. Fordi der er størrer risiko for at barnet vil skyde på en,
men skaden vi nok ikke blive særlig stor

/Jens



Susanna Mørck Thuese~ (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Susanna Mørck Thuese~


Dato : 06-04-06 20:51

pwh <gætselv@.dk> skrev:

>
>Det jeg mener med at angsten er ude
>af propertioner, er at det jo svarer
>til at man er mere bange for et barn
>med en vandpistol, end en voksen med
>en rigtig pistol. Fordi der er
>størrer risiko for at barnet vil skyde på en,
>men skaden vi nok ikke blive særlig stor
>
>/Jens

en fin formulering, det kan godt være tæppetisserne bider
oftere, nen skaderne er nok ikke så store.
Hilsen Susanna


Claus (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 06-04-06 20:58


>
> en fin formulering, det kan godt være tæppetisserne bider
> oftere, nen skaderne er nok ikke så store.
> Hilsen Susanna
>

Ja min gamle hund blev lappet sammen 3300kr efter mødet med en
pekingeser og en gammel dame uden indsigt i hunde opdragelse...Min var
en springer spaniel!!

Claus (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 06-04-06 20:59


>
> en fin formulering, det kan godt være tæppetisserne bider
> oftere, nen skaderne er nok ikke så store.
> Hilsen Susanna
>

Ja min gamle hund blev lappet sammen 3300kr efter mødet med en
pekingeser og en gammel dame uden indsigt i hunde opdragelse...Min var
en springer spaniel!!

pwh (06-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 06-04-06 21:05

>> en fin formulering, det kan godt være tæppetisserne bider
>> oftere, nen skaderne er nok ikke så store.
>> Hilsen Susanna
>>
>
> Ja min gamle hund blev lappet sammen 3300kr efter mødet med en
> pekingeser og en gammel dame uden indsigt i hunde opdragelse...Min var
> en springer spaniel!!

Og du tror måske din hund var sluppet billigere hvis det havde
været Pittbull i stedet for en Pekingeser, så kan man jo undres
over hvorfor de ikke bruger pekingesere i stedet for til hundekampe.

/Jens



fam. Ager (06-04-2006)
Kommentar
Fra : fam. Ager


Dato : 06-04-06 21:08


"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
news:QveZf.117$vc4.29@news.get2net.dk...
>>> en fin formulering, det kan godt være tæppetisserne bider
>>> oftere, nen skaderne er nok ikke så store.
>>> Hilsen Susanna
>>>
>>
>> Ja min gamle hund blev lappet sammen 3300kr efter mødet med en
>> pekingeser og en gammel dame uden indsigt i hunde opdragelse...Min var
>> en springer spaniel!!
>
> Og du tror måske din hund var sluppet billigere hvis det havde
> været Pittbull i stedet for en Pekingeser, så kan man jo undres
> over hvorfor de ikke bruger pekingesere i stedet for til hundekampe.
>
> /Jens
>
>-----

så hedder det jo ikke hundekamp, Jens, men pudekamp..det er noget helt
andet..(-;

mvh. marie



Claus (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 06-04-06 21:08


>
> Og du tror måske din hund var sluppet billigere hvis det havde
> været Pittbull i stedet for en Pekingeser, så kan man jo undres
> over hvorfor de ikke bruger pekingesere i stedet for til hundekampe.
>
> /Jens
>
>

Nej og det var heller ikke pointen blot et eksempel på at de små også
kan udrette stor skade!!

pwh (06-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 06-04-06 21:30

>> Og du tror måske din hund var sluppet billigere hvis det havde
>> været Pittbull i stedet for en Pekingeser, så kan man jo undres
>> over hvorfor de ikke bruger pekingesere i stedet for til hundekampe.
>>
>> /Jens
>>
>>
>
> Nej og det var heller ikke pointen blot et eksempel på at de små også
> kan udrette stor skade!!

Det kommer self an på hvad man regner for en stor skade,
at din hund blev skadet for 3300kr siger ikke specielt meget om skadens størrelse.
Min Tyson blev for et år siden reppet for 2200kr efter et bid fra en Dogo,
og det var da hvad jeg vil betegne som en mindre skade, dyrelæger er jo dyre.
Til gengæld kender jeg personligt til to der har fået skadet deres hunde af muskelhunde,
og de blev altså lemlæstet så det nær havde kostet hundene livet.

/Jens



Mus (07-04-2006)
Kommentar
Fra : Mus


Dato : 07-04-06 20:48


"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
news:pTeZf.123$yG4.68@news.get2net.dk...
> >> Og du tror måske din hund var sluppet billigere hvis det havde
> >> været Pittbull i stedet for en Pekingeser, så kan man jo undres
> >> over hvorfor de ikke bruger pekingesere i stedet for til hundekampe.
> >>
> >> /Jens
> >>
> >>
> >
> > Nej og det var heller ikke pointen blot et eksempel på at de små også
> > kan udrette stor skade!!
>
> Det kommer self an på hvad man regner for en stor skade,
> at din hund blev skadet for 3300kr siger ikke specielt meget om skadens
størrelse.
> Min Tyson blev for et år siden reppet for 2200kr efter et bid fra en Dogo,
> og det var da hvad jeg vil betegne som en mindre skade, dyrelæger er jo
dyre.
> Til gengæld kender jeg personligt til to der har fået skadet deres hunde
af muskelhunde,
> og de blev altså lemlæstet så det nær havde kostet hundene livet.
>
> /Jens
>


Ja og jeg kender en der fik sin hund lemlæstet af en Golden Retreiver - og
den var ikke så heldig - den overlevede ikke.

Sådan kender vi nok alle uheldige eksempler uanset race.

LN



Claus (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 06-04-06 21:35


>
> Og du tror måske din hund var sluppet billigere hvis det havde
> været Pittbull i stedet for en Pekingeser, så kan man jo undres
> over hvorfor de ikke bruger pekingesere i stedet for til hundekampe.
>
> /Jens
>
>

Nej og det var heller ikke pointen blot et eksempel på at de små også
kan udrette stor skade!!

Claus (06-04-2006)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 06-04-06 21:35


>
> Og du tror måske din hund var sluppet billigere hvis det havde
> været Pittbull i stedet for en Pekingeser, så kan man jo undres
> over hvorfor de ikke bruger pekingesere i stedet for til hundekampe.
>
> /Jens
>
>

Nej og det var heller ikke pointen blot et eksempel på at de små også
kan udrette stor skade!!

pwh (06-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 06-04-06 21:42

Claus wrote:
>> Og du tror måske din hund var sluppet billigere hvis det havde
>> været Pittbull i stedet for en Pekingeser, så kan man jo undres
>> over hvorfor de ikke bruger pekingesere i stedet for til hundekampe.
>>
>> /Jens
>>
>>
>
> Nej og det var heller ikke pointen blot et eksempel på at de små også
> kan udrette stor skade!!

Hvorfor poster du dit svar 3 gange :-?

/Jens



jopa (06-04-2006)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 06-04-06 21:48

pwh skriblede bla:
>
> Hvorfor poster du dit svar 3 gange :-?
>
Ha det er fordi har lige så tungnem som dig
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk



fam. Ager (06-04-2006)
Kommentar
Fra : fam. Ager


Dato : 06-04-06 21:03


"Susanna Mørck Thuesen (slet VVO3G)" <sus.thue@VVO3Gadslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:11443533220.34129104881303@dtext.news.tele.dk...
> pwh <gætselv@.dk> skrev:
>
>>
>>Det jeg mener med at angsten er ude
>>af propertioner, er at det jo svarer
>>til at man er mere bange for et barn
>>med en vandpistol, end en voksen med
>>en rigtig pistol. Fordi der er
>>størrer risiko for at barnet vil skyde på en,
>>men skaden vi nok ikke blive særlig stor
>>
>>/Jens
>
> en fin formulering, det kan godt være tæppetisserne bider
> oftere, nen skaderne er nok ikke så store.
> Hilsen Susanna
>--------

jo, ja, og nej, de kan være store nok. jeg blev som barn bidt i ansigtet,
nærmere få milimeter fra øjet, en god flænge fra yderste øjenkrog og ud mod
tindingen af en ellers sød gravhund. det var rent held at øjet ikke blev
smadret, flængen var dyb og skulle syes.
så er man lille selv, så kan skaderne såmænd være store nok, selv om det er
en lille tæppetisser.
der var en knægt der i sommers fik bidt næsetippen af, det var også en lille
hund. store skader for et lille menneske.
mvh. marie



Kim Christensen (07-04-2006)
Kommentar
Fra : Kim Christensen


Dato : 07-04-06 08:07

>en fin formulering, det kan godt være tæppetisserne bider
>oftere, nen skaderne er nok ikke så store.
Hilsen Susanna

Forkert, små hunde har også skarpe tænder og kan gøre lige så stor
skade som alle andre hunde, især over for et barn.
Enhver agressiv hund indebærer en risiko, at store hunde kan forvolde
større skade skal ikke være et argument for at små hunde ikke
behøver opdragelse. .

Hilsen Kim


pwh (07-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 07-04-06 08:20

>> en fin formulering, det kan godt være tæppetisserne bider
>> oftere, nen skaderne er nok ikke så store.
>> Hilsen Susanna


> Forkert, små hunde har også skarpe tænder og kan gøre lige så stor
> skade som alle andre hunde, især over for et barn.

Det vil altså sige at du i ramme alvor mener at en Papillon
kan forøve lige så stor skade som en BullMastiff.

> Enhver agressiv hund indebærer en risiko, at store hunde kan forvolde
> større skade skal ikke være et argument for at små hunde ikke
> behøver opdragelse. .
>
> Hilsen Kim

Hvem i alverden har påstået at små hunde ikke skal opdrages.

/Jens



OZ7PUS (08-04-2006)
Kommentar
Fra : OZ7PUS


Dato : 08-04-06 06:07


"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
news:IooZf.8$Ja5.4@news.get2net.dk...
>>> en fin formulering, det kan godt være tæppetisserne bider
>>> oftere, nen skaderne er nok ikke så store.
>>> Hilsen Susanna
>
>
>> Forkert, små hunde har også skarpe tænder og kan gøre lige så stor
>> skade som alle andre hunde, især over for et barn.
>
> Det vil altså sige at du i ramme alvor mener at en Papillon
> kan forøve lige så stor skade som en BullMastiff.
>
>> Enhver agressiv hund indebærer en risiko, at store hunde kan forvolde
>> større skade skal ikke være et argument for at små hunde ikke
>> behøver opdragelse. .
>>
>> Hilsen Kim
>
> Hvem i alverden har påstået at små hunde ikke skal opdrages.
>
> /Jens
>
>


Nu er en Bullmastiff jo ikke en af de slemme .. Ved ikek om du har stiftet
bekendtskab med sådan en

ca. sind som en labrador

Tøsen



pwh (08-04-2006)
Kommentar
Fra : pwh


Dato : 08-04-06 08:40

>> Det vil altså sige at du i ramme alvor mener at en Papillon
>> kan forøve lige så stor skade som en BullMastiff.
>>
>> /Jens
> Nu er en Bullmastiff jo ikke en af de slemme .. Ved ikek om du har
> stiftet bekendtskab med sådan en
>
> ca. sind som en labrador
>
> Tøsen

Jo der bor et par Mastiffer her i mit nabolag,
jeg omgåes dem dog ikke da de som regel bliver luftet i snor.
Men en gut jeg kender nede fra Engen med en yderst fredsommelig Labrador
har fået sin lemlæstet af deres hanhund, han blev også selv bidt da han prøvede
at redde sin hund.

Nu nævnte jeg heller ikke Mastiffen pgr at jeg tror den er specielt agrassiv,
jeg nævnte racen fordi den er stor og stærk og kan forøve voldsom skade.

/Jens



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177579
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409073
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste