kloark 2 ?
Fra : johny møller

Dato : 27-03-06 20:49

Hejsa.

Jeg fik en god ide fra en som skrev til mig, at jeg kunne føre et rør om i
min septiktank, og så lukke brønden udenfor køkkenet.

Mit spørgsmål er?

hvis jeg vil lave dette, skal jeg så søge om at omlægge en kloarkledning
(kommunen).
Og hvis jeg må dette, hvad ville det så ca koste, hvis jeg selv laver
gravearbejdet, jeg vil lave et selvrensende system (med hældning til
septiktanken).

Hvis i ikke er med, så har jeg et indlæg her inde som hedder kloark.

mvh
johny

Fra : Max

Dato : 27-03-06 21:04

Hej johny

> hvis jeg vil lave dette, skal jeg så søge om at omlægge en
> kloarkledning (kommunen).

Først og fremmest syntes jeg du skal kontakte kommunen
og spørge om de har planer om noget kloark separering i det
kvarter du bor i, hvis de har sådanne planer skal du jo alligevel
have lave hele kloarkeringen om.

Mvh Max

Fra : johny møller

Dato : 27-03-06 21:11

Hejsa.

Vi har købt huset for et halvt år siden, og ja vi har papir på at der skal
laves seperering af spildevandet, men ifølge brevet ved de endnu ikke
hvornår, men man kunne jo ringe og høre dem.

det er bare ved at være lidt træls med at vandet ikke bliver nede i den
lukkede kloark. tænker nu mest på mit murværk.

Der skulle dog være lagt dræn ned langs husmuren.

men takker for svaret.

mvh
johny møller

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 28-03-06 11:28

"johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
>du skal have fat i en aut.kloakmester som
du sammen med skal søge om den ændring
du vil lave og der skal indsendes tegning
af ændringen.

begin 666 p.gif
M1TE&.#EAL0`-`( `````_____R'Y! ``````+ ````"Q``T```+MC(^IR^T/
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(.X@PX;X"`#L`
`
end

Fra : jfo

Dato : 28-03-06 14:02

"johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> septiktanken).
>
> Hvis i ikke er med, så har jeg et indlæg her inde som hedder kloark.

Det hedder 'kloak' ikke 'kloark'.
Bare for god ordens skyld