VVS nummer på Damixa
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 11:33

Jeg er blevet bedt om at finde VVS nummeret for et Damixa TMC 27450
blandingssbatteri. (Set i ugens tilbudsavis fra Bauhaus, side 9).
Det er med sorte håndgreb, og ét nedadvendt udløb.

Har fundet frem til VVS nummer 727813604.
Vil godt lige have bekræftet, om dette er korrekt?

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : BA

Dato : 27-03-06 13:05

<kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er med sorte håndgreb, og ét nedadvendt udløb.
>
> Har fundet frem til VVS nummer 727813604.
> Vil godt lige have bekræftet, om dette er korrekt?

Måske kan dette bruges - har ikke selv tjekket - ellers godt link:

http://www.billigvvs.dk/

--
Venlig hilsen
Birgitte A.

OBS: Fjern dyret fra min emailadresse ved direkte henvendelse

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-03-06 17:55

kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk wrote:
> Har fundet frem til VVS nummer 727813604.
> Vil godt lige have bekræftet, om dette er korrekt?

Tilsyneladende - hvis du prøver denne side:

http://www.lavprisvvs.dk/

- og indtaster dit nummer i søgefeltet - så finder den ihvertfald et Damixa
batteri, der kunne ligne din beskrivelse.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 20:56

Den 27/03-2006 klokken 18:54, skrev
"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid>
i <442818cc$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Tilsyneladende - hvis du prøver denne side:

> http://www.lavprisvvs.dk/

> - og indtaster dit nummer i søgefeltet - så finder den ihvertfald et
> Damixa batteri, der kunne ligne din beskrivelse.

Tak for svaret. Så er jeg overbevist

--
Med venlig hilsen,
Kjeld