/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Digitarian meget langsom og dårlig service
Fra : Søren Midtiby


Dato : 21-03-06 12:02

I onsdags den 15. marts 2006 returnerede jeg en film til Digitarian.

Nu i dag, tirsdag den 21. marts står filmen stadig opført på min konto, som
om jeg har den hjemme endnu!

Er det mon postvæsenet, der er langsom eller stjæler, eller er det
Digitarian der prøver at snyde mig?
Jeg kan jo ikke bevise, at jeg har sendt den, jeg ved det blot med mig selv!


Jeg ville selvfølgelig ringe til deres kundeservice, men de har kun åbent 6
timer om ugen(!), og i tidsrum jeg har svært at ringe i!

Har nogen af jer gode kommentarer, erfaringer, konstruktive forslag?

Man kan jo ikke en gang melde sig ud, så længe de mener, at jeg ikke har
afleveret filmen! (tabtgået film: 450 kr.!)

mvh

Søren Midtiby



 
 
Lars (21-03-2006)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 21-03-06 12:29

Søren Midtiby skrev:

>I onsdags den 15. marts 2006 returnerede jeg en film til Digitarian.
>
>Nu i dag, tirsdag den 21. marts står filmen stadig opført på min konto, som
>om jeg har den hjemme endnu!
>
>Er det mon postvæsenet, der er langsom eller stjæler, eller er det
>Digitarian der prøver at snyde mig?
>Jeg kan jo ikke bevise, at jeg har sendt den, jeg ved det blot med mig selv!
>
>
>Jeg ville selvfølgelig ringe til deres kundeservice, men de har kun åbent 6
>timer om ugen(!), og i tidsrum jeg har svært at ringe i!
>
>Har nogen af jer gode kommentarer, erfaringer, konstruktive forslag?
>
>Man kan jo ikke en gang melde sig ud, så længe de mener, at jeg ikke har
>afleveret filmen! (tabtgået film: 450 kr.!)
>
Du logger ind på din side og ruller helt ned i bunden og trykker på
Kundeservice/hjælp. Skriv f.eks "I har ikke modtaget returnerede film
i søgningen. Tryk på kontakt kundeservice. Og i det felt skriver du at
de ikke har modtaget de film du har returneret. SÃ¥ sletter de filmene
og sender nye film til dig så hurtigt som muligt.
Jeg har selv prøvet det en gang. Det samme skal du gøre hvis det sker
at de film som de har afsendt aldrig dukker op. Man skal dog vente 4
postdage med at melde filmene savnet. Men hvis det var i sidste uge du
returnerede filmene kan du med sindsro melde problemet til Digitarian
(Lovefilm som de hedder idag)




--
/Lars

Søren Midtiby (21-03-2006)
Kommentar
Fra : Søren Midtiby


Dato : 21-03-06 12:52

Tak for den hurtige hjælp!

Nu har jeg gjort, som du sagde, så håber jeg på en hurtig løsning.

mvh

Søren

"Lars" <lars@spammers-go-to-hell.invalid> skrev i en meddelelse
news:3jov12d3vescvm1n7gjdqkgjbjhnk8lvts@4ax.com...
> Søren Midtiby skrev:
>
> >I onsdags den 15. marts 2006 returnerede jeg en film til Digitarian.
> >
> >Nu i dag, tirsdag den 21. marts står filmen stadig opført på min konto,
som
> >om jeg har den hjemme endnu!
> >
> >Er det mon postvæsenet, der er langsom eller stjæler, eller er det
> >Digitarian der prøver at snyde mig?
> >Jeg kan jo ikke bevise, at jeg har sendt den, jeg ved det blot med mig
selv!
> >
> >
> >Jeg ville selvfølgelig ringe til deres kundeservice, men de har kun åbent
6
> >timer om ugen(!), og i tidsrum jeg har svært at ringe i!
> >
> >Har nogen af jer gode kommentarer, erfaringer, konstruktive forslag?
> >
> >Man kan jo ikke en gang melde sig ud, så længe de mener, at jeg ikke har
> >afleveret filmen! (tabtgået film: 450 kr.!)
> >
> Du logger ind på din side og ruller helt ned i bunden og trykker på
> Kundeservice/hjælp. Skriv f.eks "I har ikke modtaget returnerede film
> i søgningen. Tryk på kontakt kundeservice. Og i det felt skriver du at
> de ikke har modtaget de film du har returneret. Så sletter de filmene
> og sender nye film til dig så hurtigt som muligt.
> Jeg har selv prøvet det en gang. Det samme skal du gøre hvis det sker
> at de film som de har afsendt aldrig dukker op. Man skal dog vente 4
> postdage med at melde filmene savnet. Men hvis det var i sidste uge du
> returnerede filmene kan du med sindsro melde problemet til Digitarian
> (Lovefilm som de hedder idag)
>
>
>
>
> --
> /Lars



Helle (21-03-2006)
Kommentar
Fra : Helle


Dato : 21-03-06 15:29


"Søren Midtiby" <soren@_slettes_midtiby.dk> skrev i en meddelelse
news:441fdd41$0$99983$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>I onsdags den 15. marts 2006 returnerede jeg en film til Digitarian.
>
> Nu i dag, tirsdag den 21. marts står filmen stadig opført på min konto,
> som
> om jeg har den hjemme endnu!
>
> Er det mon postvæsenet, der er langsom eller stjæler, eller er det
> Digitarian der prøver at snyde mig?
> Jeg kan jo ikke bevise, at jeg har sendt den, jeg ved det blot med mig
> selv!
>
>
> Jeg ville selvfølgelig ringe til deres kundeservice, men de har kun åbent
> 6
> timer om ugen(!), og i tidsrum jeg har svært at ringe i!
>
> Har nogen af jer gode kommentarer, erfaringer, konstruktive forslag?
>
> Man kan jo ikke en gang melde sig ud, så længe de mener, at jeg ikke har
> afleveret filmen! (tabtgået film: 450 kr.!)
>
> mvh
>
> Søren Midtiby
>
>

Ja jeg oplevede det flere gange da jeg var medlem af Digitarian. Men
heldigvis var der aldrig noget brok med at sige at jeg havde sendt filmen,
men at de ikke havde modtaget den - ingen problemer i det. De blev dog mere
og mere langsomme til at få sendt filmene afsted og 80% af filmene kunne jeg
ikke se fordi de var så ridsede. Så jeg meldte mig ud...

Mvh Helle



SpookiePower (21-03-2006)
Kommentar
Fra : SpookiePower


Dato : 21-03-06 17:34

Jeg har kun haft et problem med dem een gang
og der fik de heller ikke registreret mine film
som modtaget af dem. Jeg skrev til dem at jeg
havde sendt dem til dem, så takkede de, og jeg
fik nye film igen. Ikke det store problem.

--
Mit fotoalbum
www.photo.activewebsite.dk



Jørgen Jacobsen (22-03-2006)
Kommentar
Fra : Jørgen Jacobsen


Dato : 22-03-06 18:22

On Tue, 21 Mar 2006 15:28:49 +0100, "Helle" <mail@hellenielsen.dk>
wrote:

>
>"Søren Midtiby" <soren@_slettes_midtiby.dk> skrev i en meddelelse

>>
>>
>
>Ja jeg oplevede det flere gange da jeg var medlem af Digitarian. Men
>heldigvis var der aldrig noget brok med at sige at jeg havde sendt filmen,
>men at de ikke havde modtaget den - ingen problemer i det. De blev dog mere
>og mere langsomme til at få sendt filmene afsted og 80% af filmene kunne jeg
>ikke se fordi de var så ridsede. Så jeg meldte mig ud...
>
>Mvh Helle
>
Så må du ha' en meget dårlig afspiller, jeg har været medlem i flere
år nu og har aldrig haft en film jeg ikke kunne afspille. Jeg har
lejet flere hundrede film.

Mvh

Helle (23-03-2006)
Kommentar
Fra : Helle


Dato : 23-03-06 18:24


"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:051322doncsh3ilqvi29puvg2fcj3c2cs3@4ax.com...
> On Tue, 21 Mar 2006 15:28:49 +0100, "Helle" <mail@hellenielsen.dk>
> wrote:
>
>>
>>"Søren Midtiby" <soren@_slettes_midtiby.dk> skrev i en meddelelse
>
>>>
>>>
>>
>>Ja jeg oplevede det flere gange da jeg var medlem af Digitarian. Men
>>heldigvis var der aldrig noget brok med at sige at jeg havde sendt filmen,
>>men at de ikke havde modtaget den - ingen problemer i det. De blev dog
>>mere
>>og mere langsomme til at få sendt filmene afsted og 80% af filmene kunne
>>jeg
>>ikke se fordi de var så ridsede. Så jeg meldte mig ud...
>>
>>Mvh Helle
>>
> Så må du ha' en meget dårlig afspiller, jeg har været medlem i flere
> år nu og har aldrig haft en film jeg ikke kunne afspille. Jeg har
> lejet flere hundrede film.
>
> Mvh

Det kørte også rigtig fint i starten men INGEN afspillere ville kunne spille
de film jeg modtog...det var ridser på måske 1 mm i dybden og de var som
smurt i fedt. Jeg vaskede dem men ridserne kan man ikke gøre noget ved, så
det var super ærgerligt. Det er muligt de har forbedret sig...



Søren Midtiby (25-03-2006)
Kommentar
Fra : Søren Midtiby


Dato : 25-03-06 17:14

Tak for jeres støtte!

Jeg har i dag modtaget en ny film, men ingen undskyldning.
De skrev i en mail, at de havde modtaget dvd'en uden lomme. Jeg HAR sendt
lommen med, så nogen har åbenbart været inde og kigge...

Jeg overvejer stærkt at melde mig ud inden næste betaling.

mvh

Søren Midtiby.

"Søren Midtiby" <soren@_slettes_midtiby.dk> skrev i en meddelelse
news:441fdd41$0$99983$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> I onsdags den 15. marts 2006 returnerede jeg en film til Digitarian.
>
> Nu i dag, tirsdag den 21. marts står filmen stadig opført på min konto,
som
> om jeg har den hjemme endnu!
>
> Er det mon postvæsenet, der er langsom eller stjæler, eller er det
> Digitarian der prøver at snyde mig?
> Jeg kan jo ikke bevise, at jeg har sendt den, jeg ved det blot med mig
selv!
>
>
> Jeg ville selvfølgelig ringe til deres kundeservice, men de har kun åbent
6
> timer om ugen(!), og i tidsrum jeg har svært at ringe i!
>
> Har nogen af jer gode kommentarer, erfaringer, konstruktive forslag?
>
> Man kan jo ikke en gang melde sig ud, så længe de mener, at jeg ikke har
> afleveret filmen! (tabtgået film: 450 kr.!)
>
> mvh
>
> Søren Midtiby
>
>



Morten Bowman (26-03-2006)
Kommentar
Fra : Morten Bowman


Dato : 26-03-06 21:01

On Sat, 25 Mar 2006 17:13:40 +0100, "Søren Midtiby"
<soren@_slettes_midtiby.dk> wrote:

>Tak for jeres støtte!
>
>Jeg har i dag modtaget en ny film, men ingen undskyldning.
>De skrev i en mail, at de havde modtaget dvd'en uden lomme. Jeg HAR sendt
>lommen med, så nogen har åbenbart været inde og kigge...
>
>Jeg overvejer stærkt at melde mig ud inden næste betaling.

For nogen tid siden meldte jeg mig ud da de pludselig lod prisen stige til
239,-. Jeg var for såvidt ok tilfrds.
Jeg skiftede til Nolimits og dem oplevede jeg som klart ringere. De var helt
generelt langsommere til at ekspedere filmene.
Nu er jeg igen hos Digitarian da de havde et tilbud på 189,- for 3 mdr. Jeg
er stadig ok tilfreds. Én gang har jeg oplevet der gik 3 dage inden de
modtog filmene. I deres betingelser står der at man kan forvente op til 4
dage. Der er jo også PostDK som kan nosse i det.

Lars (26-03-2006)
Kommentar
Fra : Lars


Dato : 26-03-06 21:17

Søren Midtiby skrev:

>Tak for jeres støtte!
>
>Jeg har i dag modtaget en ny film, men ingen undskyldning.
>De skrev i en mail, at de havde modtaget dvd'en uden lomme. Jeg HAR sendt
>lommen med, så nogen har åbenbart været inde og kigge...
>
>Jeg overvejer stærkt at melde mig ud inden næste betaling.
>
Det er _meget_ svært at hive en undskyldning ud af Digitarian. Jeg har
de sidste 3 gange været ude for at der gik 3-4 dage før de sendte nye
film til mig. Og de kommer bare med standardsvar og robot lignende
svar hver gang jeg brokker mig. Jeg overvejer seriøst at bruge
Nolimits.tv istedet. Dem jeg kender der bruger dem har kun godt at
sige om dem. Dog er de lidt dyrere end Digitarian, men man kan have op
til 4 film hjemme af gangen.


--
/Lars

Morten Bowman (26-03-2006)
Kommentar
Fra : Morten Bowman


Dato : 26-03-06 23:44

On Sun, 26 Mar 2006 22:17:24 +0200, Lars <lars@spammers-go-to-hell.invalid>
wrote:

>Søren Midtiby skrev:
>
>>Tak for jeres støtte!
>>
>>Jeg har i dag modtaget en ny film, men ingen undskyldning.
>>De skrev i en mail, at de havde modtaget dvd'en uden lomme. Jeg HAR sendt
>>lommen med, så nogen har åbenbart været inde og kigge...
>>
>>Jeg overvejer stærkt at melde mig ud inden næste betaling.
>>
>Det er _meget_ svært at hive en undskyldning ud af Digitarian. Jeg har
>de sidste 3 gange været ude for at der gik 3-4 dage før de sendte nye
>film til mig. Og de kommer bare med standardsvar og robot lignende
>svar hver gang jeg brokker mig. Jeg overvejer seriøst at bruge
>Nolimits.tv istedet. Dem jeg kender der bruger dem har kun godt at
>sige om dem. Dog er de lidt dyrere end Digitarian, men man kan have op
>til 4 film hjemme af gangen.

Mine erfaringer med Nolimits var at de oftere var længere tid om at sende
den, men sjældnere 3-4 dage. Statistisk fik jeg færre film på samme tid hos
Nolimits - det endda på trods af at de også har åben lørdage.

Siden har de dog tilføjet mulighed for 4 film og det er bestemt også et
parameter.
Men kunne de for f...... snart droppe det krav om 10 film på listen!!! Jeg
fatter ikke idéen?

Et andet problem er Nolimts hjemmeside. Jeg synes ikke den fungerer godt
nok.

Noget andet er at jeg har svært ved at finde film. Jeg er nok nødt til at
melde mig ud i perioder, for så at melde mig ind igen efter nogle måneder.

lars@spammers-go-to-~ (27-03-2006)
Kommentar
Fra : lars@spammers-go-to-~


Dato : 27-03-06 10:37

Morten Bowman skrev:

>Mine erfaringer med Nolimits var at de oftere var længere tid om at sende
>den, men sjældnere 3-4 dage. Statistisk fik jeg færre film på samme tid hos
>Nolimits - det endda på trods af at de også har åben lørdage.

Iflg. dem jeg har snakket med har de ikke åbent om lørdagen mere.

>
>Siden har de dog tilføjet mulighed for 4 film og det er bestemt også et
>parameter.
>Men kunne de for f...... snart droppe det krav om 10 film på listen!!! Jeg
>fatter ikke idéen?

Nu skal man iflg deres betingelser have mindst 15 film på listen. Det
er noget med at hvis de ikke sender film samme dag som man har
returneret, så får man tilføjet ekstra dage til sit abonnement. Det
gør Digitarian ikke :(
Samtidig sender Nolimits gaver når dvd'er knækket og ikke kan
afspilles. Min kammerat har fået 4 gaver (dvd'er og nøgleringe).
Nolimits tager telefonen hver dag mellem 10 og 12 (ikke lang tid) hvor
Digitarian kun tager telefonen mandag, onsdag og fredag mellem 10 og
12 (hvis man er heldig). Har været ude for at få en telefon svare
fredag kl. 11 hvor der blev sagt. Vi tager ikke telefonen i dag.
Telefon tiden er mandag, onsdag og fredag mellem 10 og 12. Ja ja så
siger vi det *GG* De ville ikke engang svare på hvorfor de ikke tog
telefonen da jeg skrev til dem og spurgte.
Tror man kan finde dårligt om begge firmaer, men som det ser ud nu så
dropper jeg Digitarian og går over til Nolimits, så må vi se hvordan
de klarer det.


--
/Lars

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177548
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408799
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste