Følgende gives væk pga. flytning - i Nørre~
Fra : DanniLuong@gmail.com

Dato : 20-03-06 23:14

1. gammel kummefryser - stadigvæk 100%
2. 3 personers sofa - lidt slidt i siderne ellers skal puderne vaskes,
så kan den bruges
3. 2 personers sofa - absolut 100% i sort, ingen defekter overhovedet
4. 2 træ senge med madrasser velholdte madrasser ca. 190cm lang og
50cm bred.
5. reolsystem i sort består af 3 seperate reoler ca. mål 100cm høj,
60cm bred og 50cm dyb

ellers har jeg masser af porcelæn og ting der skal væk den dag,
kontakt mig, hvis du er interesseret i nogle af de her ting.

først til mølle princip - de skal ALLE væk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-03-06 00:38

DanniLuong@gmail.com wrote:

> først til mølle princip - de skal ALLE væk

Forkert gruppe. Salg og bortgivning er til markedsgrupperne.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 21-03-06 10:49

"Erik Ginnerskov" skrev i en meddelelse wrote:

> Forkert gruppe. Salg og bortgivning er til markedsgrupperne.

Er der nogen speciel gruppe til detman vil GIVE væk?

Jeg skal måske snart af med to printere.

Ruth

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 21-03-06 11:29

Ruth Nielsen skriblede:

News:dk.marked.privat.edb.ekstern

--
Lars Fragstrup

Fra : DanniLuong@gmail.com

Dato : 21-03-06 12:32

Undskyld, jeg fandt først ud af det efter jeg havde postet.