Tegninger til sommerhus
Fra : Søren Ottosen

Dato : 18-03-06 21:52

Hej NG.

Vi har lige købt en sommerhusgrund og regner med at vi vil begynde at bygge
et sommerhus næste forår.
Derfor er vi på jagt efter nogle tegninger på sommerhuse, har i nogle gode
links til hjemmesider med tegninger.
Jeg har Googlet lidt med fandt ikke noget.

Søren

Fra : Slaine

Dato : 18-03-06 22:08

> Vi har lige købt en sommerhusgrund og regner med at vi vil begynde at
> bygge et sommerhus næste forår.
> Derfor er vi på jagt efter nogle tegninger på sommerhuse, har i nogle
> gode links til hjemmesider med tegninger.

Gør Det selv har nogle tegninger til noget modulbyggeri, ser umiddelbart
nemt ud, køb et abonnement (koster ikke det store) og du får adgang til at
downloade alle deres projekter som PDF, det kan godt betale sig

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 21-03-06 22:56

"Søren Ottosen" <xxx@hongnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> links til hjemmesider med tegninger.
> Jeg har Googlet lidt med fandt ikke noget.

Du får lige mine links (de har været sendt før) Der er plan tegninger på de
fleste.

http://www.atb-huse.dk
http://www.birkedalhuset.dk
http://www.bois.dk/
http://www.bsbhuse.dk
http://www.danflexhuse.dk
http://www.danlamel.dk
http://www.ebk.dk
http://www.faurbohus.dk/fritidshuse.htm
http://www.feld-bo.dk
http://www.frifeldt.dk
http://www.grhouse.dk/
http://www.hertz-huse.dk
http://www.holmsoehuset.dk
http://www.jyskehuse.dk
http://www.kaerfort.dk
http://www.kalmar-huse.dk
http://www.kildebohuse.dk
http://www.kongelundshusene.dk
http://www.lilje-huset.dk
http://www.msh-huse.dk
http://www.nynorm.dk
http://www.panbo.dk
http://www.pinewoodhouse.dk/
http://www.planethuse.dk
http://www.radiusbyg.dk
http://www.scanwo.dk/
http://www.seesthuse.dk
http://www.skovbohuse.dk
http://www.stenhoj-husene.dk
nogen som er glemt ?

Der er både bjælke og traditionelle huse, men vælg et hus der passer ind i
din grunds omgivelser, finsk og amerikansk stil bliver man hurtigt træt af.
Nogle af de store danske lverandører opfører adskillige huse om ugen. f.eks
EBK, planet og lilje. tag en snak med dem de ved hvad der rør sig.

http://www.knudsens-plantage.dk/bjaelke/index.htm
http://www.sande-hytter.no
http://www.havbyrd-vinduer.dk
http://www.polarhus.com
http://www.vaerebro.dk

http://www.goerdetselv.dk har rigtig nok en artikel serie hvor der blev
bygget et lille hus på pæle, måske kan du få den nogen til at maile dem.

Mvh Peter A. Jensen