ejendomsværdi ?
Fra : Martin

Dato : 17-03-06 17:03

hvornår kommer vurderingen fra 2005 på denne side ?

vi har modtaget vores ejendomsskema fra skat,men på denne ser det ud som
vores hus ikke er steget i 2005,ja ja ,det må da være lækkert,så skal vi
ikke betale ejendomsværdiskat osv. osv,men stadig :) hvornåt kommer dette
ca ?

Martin

Fra : TG4600

Dato : 17-03-06 17:08

Martin wrote:
> [...]
> ikke betale ejendomsværdiskat osv. osv,men stadig :) hvornåt kommer dette

Det skal "Skat" nok fortælle dig - vores var steget med 20% - iht. de
netop modtagen selvangivelser mm. Jeg mener faktisk også at vi fik
vurderingen tilsendt i oktober 2005, men det er jeg ikke helt sikker
på...

/TG

Fra : Martin

Dato : 17-03-06 17:19

"TG4600" <tg4600@gmail.com> skrev i en meddelelse

Martin wrote:
> [...]

>netop modtagen selvangivelser mm. Jeg mener faktisk også at vi fik
>vurderingen tilsendt i oktober 2005, men det er jeg ikke helt sikker

vi har jo fået vores ejendomsskema,men det ser ikke ud til vi er steget....
men det er vi vel !?

de har skrevet 206.000kr for grund (175.000kr i 2004)
1.117.755kr for ejendom (860.000kr i 2004)

men...... under særlige forhold står der - 250.000 for ejendommens
vedligeholdelsestilstand er dårlig,ialt 1.050.000kr hvor det ialt var
1.035.000kr i 2004

Martin

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-03-06 19:11

> [...]
> vores hus ikke er steget i 2005,ja ja ,det må da være lækkert,så skal vi
> ikke betale ejendomsværdiskat osv. osv,men stadig :) hvornåt kommer

Den nye kommer til april, men du skal betale skat af vurderingen fra
1.10.2005, og det er vi vist mange, der er rigtigt glade for.

Mvh Maria

Fra : Nicholai

Dato : 18-03-06 08:59

Den nye kommer til april, men du skal betale skat af vurderingen fra
1.10.2005, og det er vi vist mange, der er rigtigt glade for.

Det er rigtigt, Pr. 1/10 - 2005 - vores steg 16% - æv

Du kan altid se den akuelle ejendomsvurdering i din skattemap, på:
tastselv.skat.dk

//Nicholai

Fra : Martin

Dato : 18-03-06 09:26

> Det er rigtigt, Pr. 1/10 - 2005 - vores steg 16% - æv
>
> Du kan altid se den akuelle ejendomsvurdering i din skattemap, på:
> tastselv.skat.dk

ja,det har jeg set og fået tilsendt,som jeg skrev igår

[...]

dvs. jeg har en stigning på ,tjaaa under 1 %

Martin

Fra : Martin

Dato : 18-03-06 11:54

hov forresten,stiger huse i % i forhold til kommunen eller er det
individuelt fra hus til hus ?

Martin

Fra : Jens G

Dato : 18-03-06 15:56

On Sat, 18 Mar 2006 11:53:49 +0100, "Martin" <ole@ole.ole> wrote:

>hov forresten,stiger huse i % i forhold til kommunen eller er det
>individuelt fra hus til hus ?

Jeg tror det er område for område.
Vores lille hus fik 25% oven i hatten

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Anders Majland

Dato : 21-03-06 23:37

> Jeg tror det er område for område.
> Vores lille hus fik 25% oven i hatten

Glæd dig da istedet over at du på papiret er blevet meget rigere