|
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Brev fra landsforræder Fra : Henri Gath |
Dato : 27-02-06 19:51 |
| | |
Frank Løkkegaard (27-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Frank Løkkegaard |
Dato : 27-02-06 21:43 |
|
"Henri Gath" <gath@mail.dk> on mandag 27. februar 2006 at 19:51 +0100
wrote:
> http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3581090
Sig mig lige engang - er det rigtigt fortået at man er landsforræder, hvis
ikke man deler dine synspunkter i denne sag?
--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
| |
Henri Gath (27-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henri Gath |
Dato : 27-02-06 22:55 |
|
"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
news:fc.0073fb6b0764024b3b9aca0003b8a756.7640252@net.dialog.dk...
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> on mandag 27. februar 2006 at 19:51 +0100
> wrote:
>> http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3581090
>
> Sig mig lige engang - er det rigtigt fortået at man er landsforræder, hvis
> ikke man deler dine synspunkter i denne sag?
Ja, det er helt rigtigt forstået....hvis man begynder at slække på
ytringsfriheden for at tækkes middelalderregimer, så er man i min optik
landsforræder...
| |
NoTrabajo (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : NoTrabajo |
Dato : 28-02-06 08:11 |
|
"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i
news:fc.0073fb6b0764024b3b9aca0003b8a756.7640252@net.dialog.dk...
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> on mandag 27. februar 2006 at 19:51 +0100
> wrote:
>> http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3581090
>
> Sig mig lige engang - er det rigtigt fortået at man er landsforræder,
> hvis ikke man deler dine synspunkter i denne sag?
Hvis man ikke vil fatte hvor farlig muhamedanismen er for Danmarks fremtid
som et land med demokrati, så er man en landsforræder.
--
NoTrabajo
*** Free account sponsored by SecureIX.com ***
*** Encrypt your Internet usage with a free VPN account from http://www.SecureIX.com ***
| |
![](/images/tree/0.gif) Henrik Vestergaard (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henrik Vestergaard |
Dato : 28-02-06 08:32 |
|
NoTrabajo wrote:
> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i
> news:fc.0073fb6b0764024b3b9aca0003b8a756.7640252@net.dialog.dk...
>> "Henri Gath" <gath@mail.dk> on mandag 27. februar 2006 at 19:51 +0100
>> wrote:
>>> http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3581090
>> Sig mig lige engang - er det rigtigt fortået at man er landsforræder,
>> hvis ikke man deler dine synspunkter i denne sag?
>
> Hvis man ikke vil fatte hvor farlig muhamedanismen er for Danmarks fremtid
> som et land med demokrati, så er man en landsforræder.
Spændende synspunkt.
Sjovt nok var socialismen skadelig for vores økonomiske fremtid dengang
man legede julemand for andres penge i de fede 60'ere og 70'ere - især
på grund af følgevirkningen, idet folk i dag mener at f.eks. efterløn
nærmest er en grundlovssikret ret...
§78 i Grundloven er vejen frem imod militante islamiske organisationer.
Opløsning af foreningen ved lov. Derefter må individerne retsforfølges,
men muligvis efter andre paragraffer end lige landsforrædderi, hvis det
skal føre til domsfældelse.
--
Med venlig hilsen
![Blink](images/smileys/wink.gif) Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)
| |
![](/images/tree/0.gif) Peter Bjørn Perlsø (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Peter Bjørn Perlsø |
Dato : 28-02-06 16:21 |
|
NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> wrote:
> Hvis man ikke vil fatte hvor farlig muhamedanismen er for Danmarks fremtid
> som et land med demokrati, så er man en landsforræder.
Come on. Man kan sagtens være idiot uden at være landsforrædder.
--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk
http://liberterran.org
http://haxor.dk/fanaticism/
| |
Peter Bjørn Perlsø (27-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Peter Bjørn Perlsø |
Dato : 27-02-06 22:38 |
| | |
Frank Løkkegaard (27-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Frank Løkkegaard |
Dato : 27-02-06 23:39 |
|
"Henri Gath" <gath@mail.dk> on mandag 27. februar 2006 at 22:55 +0100
wrote:
>
>Ja, det er helt rigtigt forstået....hvis man begynder at slække på
>ytringsfriheden for at tækkes middelalderregimer, så er man i min optik
>landsforræder...
Du skylder altså at forklare, hvordan man kan kæmpe for ytringsfrihed ved
at fratage andre deres ytringsfrihed!?
--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
| |
Henri Gath (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Henri Gath |
Dato : 28-02-06 00:24 |
|
"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
news:fc.0073fb6b07640b7e3b9aca0003b8a756.7640b82@net.dialog.dk...
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> on mandag 27. februar 2006 at 22:55 +0100
> wrote:
>>
>>Ja, det er helt rigtigt forstået....hvis man begynder at slække på
>>ytringsfriheden for at tækkes middelalderregimer, så er man i min optik
>>landsforræder...
>
> Du skylder altså at forklare, hvordan man kan kæmpe for ytringsfrihed ved
> at fratage andre deres ytringsfrihed!?
Prøv nu lige at blive lidt klar i hovedet, ikke? Jeg prøver ikke at begrænse
nogens ytringsfrihed. Men Tøøger Schesisenfaden prøver at begrænse min...og
jeg lover dig, han får en på bærret, hvis det lykkes ham og hans slæng af
landsforrædere at begrænse den
| |
@ (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : @ |
Dato : 28-02-06 00:43 |
|
On Mon, 27 Feb 2006 23:38:38 +0100, "Frank Løkkegaard"
<fl@net.dialog.dk> wrote:
>"Henri Gath" <gath@mail.dk> on mandag 27. februar 2006 at 22:55 +0100
>wrote:
>>
>>Ja, det er helt rigtigt forstået....hvis man begynder at slække på
>>ytringsfriheden for at tækkes middelalderregimer, så er man i min optik
>>landsforræder...
>
>Du skylder altså at forklare, hvordan man kan kæmpe for ytringsfrihed ved
>at fratage andre deres ytringsfrihed!?
den forklaring er han sg* ikke ene om at skulle komme med:
alle som siger
selvfølgelig skal vi have ytringsfrihed, men ........osv.
har i mine øjne et alvorligt forklaringsproblem
skal en gruppe, bare den er stor nok eller voldelig nok, der
tilfældigvis tror på den samme tegneseriehelt, have lov til at
begrænse andres ytringsfrihed?
| |
![](/images/tree/0.gif) Vidal (07-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 07-03-06 22:30 |
|
@ wrote:
> selvfølgelig skal vi have ytringsfrihed, men ........osv.
>
> har i mine øjne et alvorligt forklaringsproblem
Selvfølgeligt skal vi have ytringsfrihed, men har denne
sag gavnet ytringsfriheden?
--
Venlig hilsen,
Villy Dalsgaard
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) HrSvendsen (07-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : HrSvendsen |
Dato : 07-03-06 22:50 |
|
On Tue, 07 Mar 2006 22:29:56 +0100, Vidal wrote:
> @ wrote:
>
>> selvfølgelig skal vi have ytringsfrihed, men ........osv.
>>
>> har i mine øjne et alvorligt forklaringsproblem
>
> Selvfølgeligt skal vi have ytringsfrihed, men har denne
> sag gavnet ytringsfriheden?
Absolut.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) Vidal (08-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Vidal |
Dato : 08-03-06 08:38 |
|
HrSvendsen wrote:
> On Tue, 07 Mar 2006 22:29:56 +0100, Vidal wrote:
>
>
>>@ wrote:
>>
>>
>>>selvfølgelig skal vi have ytringsfrihed, men ........osv.
>>>
>>>har i mine øjne et alvorligt forklaringsproblem
>>
>>Selvfølgeligt skal vi have ytringsfrihed, men har denne
>>sag gavnet ytringsfriheden?
>
>
> Absolut.
I hvilken forstand?
--
Venlig hilsen,
Villy Dalsgaard
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) HrSvendsen (08-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : HrSvendsen |
Dato : 08-03-06 10:56 |
|
On Wed, 08 Mar 2006 08:38:07 +0100, Vidal wrote:
> HrSvendsen wrote:
>
>> On Tue, 07 Mar 2006 22:29:56 +0100, Vidal wrote:
>>
>>>@ wrote:
>>>
>>>
>>>>selvfølgelig skal vi have ytringsfrihed, men ........osv.
>>>>
>>>>har i mine øjne et alvorligt forklaringsproblem
>>>
>>>Selvfølgeligt skal vi have ytringsfrihed, men har denne
>>>sag gavnet ytringsfriheden?
>>
>> Absolut.
>
> I hvilken forstand?
Den har fået sat ytringsfriheden øverst på dagsordenen. Den har fået
ytringsfrihedens forkæmpere på banen. Den har udstillet modstanderne af
ytringsfrihed. Den har startet et oprør mod den mere og mere tiltagende
selvcensur og angst for at udtrykke sig mod voldelige mørkemænd.
Den har fået sat fokus på de eksisterende ytringsfrihedsbegrænsninger.
Blasfemiparagraffen, 266b, forbud mod sexuelle _tegninger_ af personer
under 18 år - for blot at nævne nogen af sager bare her til lands. Men
sagen har rakt og rækker langt ud over Danmarks grænser. Nu ruller
oprøret. Måske skal der mere til; men dette var under alle
omstændigheder et godt slag for ytringsfriheden.
| |
![](/images/tree/0.gif) ![](/images/tree/0.gif) @ (08-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : @ |
Dato : 08-03-06 16:40 |
|
On Tue, 07 Mar 2006 22:29:56 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:
>@ wrote:
>
>
>> selvfølgelig skal vi have ytringsfrihed, men ........osv.
>>
>> har i mine øjne et alvorligt forklaringsproblem
>
>Selvfølgeligt skal vi have ytringsfrihed, men har denne
>sag gavnet ytringsfriheden?
ja, den har bragt den i fokus
plus den har vist en masse mennesker hvad muhmmedanerne virkelig står
for
| |
PerX ... (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : PerX ... |
Dato : 28-02-06 16:17 |
|
In article <fc.0073fb6b07640b7e3b9aca0003b8a756.7640b82@net.dialog.dk>,
fl@net.dialog.dk says...
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> on mandag 27. februar 2006 at 22:55 +0100
> wrote:
> >
> >Ja, det er helt rigtigt forstået....hvis man begynder at slække på
> >ytringsfriheden for at tækkes middelalderregimer, så er man i min optik
> >landsforræder...
>
> Du skylder altså at forklare, hvordan man kan kæmpe for ytringsfrihed ved
> at fratage andre deres ytringsfrihed!?
Nej du misforstår - de er de religiøse galdning som forsøger at tage
vores ytringsfrihed fra os ikke omvendt.
| |
Frank Løkkegaard (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Frank Løkkegaard |
Dato : 28-02-06 01:07 |
|
"Henri Gath" <gath@mail.dk> on tirsdag 28. februar 2006 at 0:24 +0100
wrote:
>Prøv nu lige at blive lidt klar i hovedet, ikke? Jeg prøver ikke at
>begrænse
>nogens ytringsfrihed. Men Tøøger Schesisenfaden prøver at begrænse
>min...og
>jeg lover dig, han får en på bærret, hvis det lykkes ham og hans slæng af
>landsforrædere at begrænse den
Det gør han da ikke - han forsvarer da netop JPs og alle andres ret til at
sige hvad de vil (ja ja, han kaldet det deres ret til at opføre sig
idiotisk eller noget i den retning). Få nu lige styr på om dem du raser
mod nu faktisk også giver udtryk for det, du anklager dem for. Men
Seidenfaden har måske ikke ytringsfrihed?å
--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
| |
Egon Stich (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Egon Stich |
Dato : 28-02-06 14:15 |
|
"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
news:fc.0073fb6b076410853b9aca0003b8a756.764108c@net.dialog.dk...
>
> Det gør han da ikke - han forsvarer da netop JPs og alle andres ret til at
> sige hvad de vil (ja ja, han kaldet det deres ret til at opføre sig
> idiotisk eller noget i den retning). Få nu lige styr på om dem du raser
> mod nu faktisk også giver udtryk for det, du anklager dem for. Men
> Seidenfaden har måske ikke ytringsfrihed?å
> --
Det passer jo ganske enkelt ikke.
Den fedes dagsorden er at begrænse vor ytringsfrihed.
Hellere det, end indrømme, han har forfægtet forkerte ting.
Han er helt enkelt en kulturforræder.
MVH
Egon
| |
PerX ... (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : PerX ... |
Dato : 28-02-06 16:18 |
|
In article <fc.0073fb6b076410853b9aca0003b8a756.764108c@net.dialog.dk>,
fl@net.dialog.dk says...
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> on tirsdag 28. februar 2006 at 0:24 +0100
> wrote:
> >Prøv nu lige at blive lidt klar i hovedet, ikke? Jeg prøver ikke at
> >begrænse
> >nogens ytringsfrihed. Men Tøøger Schesisenfaden prøver at begrænse
> >min...og
> >jeg lover dig, han får en på bærret, hvis det lykkes ham og hans slæng af
> >landsforrædere at begrænse den
>
> Det gør han da ikke - han forsvarer da netop JPs og alle andres ret til at
> sige hvad de vil (ja ja, han kaldet det deres ret til at opføre sig
> idiotisk eller noget i den retning).
Nej det gør han netop ikke når han formulere det på den måde, så er det
et angreb - lidt pakket ind så idioterene (som dig) tror det er et
harmløst udsagn.
| |
Frank Løkkegaard (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Frank Løkkegaard |
Dato : 28-02-06 01:09 |
|
"@" <1@invalid.net> on tirsdag 28. februar 2006 at 0:42 +0100 wrote:
>
>selvfølgelig skal vi have ytringsfrihed, men ........osv.
>
>har i mine øjne et alvorligt forklaringsproblem
Fuldkommen enig - ytringsfrihedne må være ukrænkelig. Derfor kan man jo
sagtens diskutere om den bliver brugt på en fornuftig elller åndsvag
måde - det er da vel for hulen det debat blandt andet går ud på??
--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
| |
PerX ... (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : PerX ... |
Dato : 28-02-06 16:24 |
|
In article <fc.0073fb6b0764108e3b9aca0003b8a756.7641095@net.dialog.dk>,
fl@net.dialog.dk says...
> "@" <1@invalid.net> on tirsdag 28. februar 2006 at 0:42 +0100 wrote:
> >
> >selvfølgelig skal vi have ytringsfrihed, men ........osv.
> >
> >har i mine øjne et alvorligt forklaringsproblem
>
> Fuldkommen enig - ytringsfrihedne må være ukrænkelig. Derfor kan man jo
> sagtens diskutere om den bliver brugt på en fornuftig elller åndsvag
> måde - det er da vel for hulen det debat blandt andet går ud på??
Man kan - men hvorfor skal man? Det eneste formål men den debat er netop
at indskrænke ytringsfriheden. Det er sket - move along.
| |
Frank Løkkegaard (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Frank Løkkegaard |
Dato : 28-02-06 08:26 |
|
"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> on tirsdag 28. februar 2006 at 8:11
+0100 wrote:
>Hvis man ikke vil fatte hvor farlig muhamedanismen er for Danmarks fremtid
>som et land med demokrati, så er man en landsforræder.
Med andre ord, hvis man ikke deler din opfattelse af denne fare, er man
landsforræder?
Det er da godt nok et interessant synspunkt.
Og hvad bør der så ske med sådan nogle landsforræddere, efter din
opfattelse?
--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
| |
PerX ... (28-02-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : PerX ... |
Dato : 28-02-06 16:16 |
|
In article <44034a29$0$24232$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
gath@mail.dk says...
> http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3581090
Hm, endnu en idiot som siger ytringsfriheden ikke er under angreb, og så
starter med at agribe den. (Men han er vel også en religiøs fanatiker)
| |
Frank Løkkegaard (01-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Frank Løkkegaard |
Dato : 01-03-06 10:49 |
|
"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> on tirsdag 28. februar 2006 at
14:15 +0100 wrote:
>Det passer jo ganske enkelt ikke.
>Den fedes dagsorden er at begrænse vor ytringsfrihed.
>Hellere det, end indrømme, han har forfægtet forkerte ting.
>Han er helt enkelt en kulturforræder.
Hvor ved du det fra? Det er da det manden vedvarende siger. Og hvilken
interesse skulle han iøvrigt have i at begrænseytringsfriheden? ER der en
konspirationsteori vi ikke har hørt om
Jeg begriber ikke at man kan sammenkoble forsvaret for ytringsfrihed med
denne form for argumenation, eller hvad man nu skal kalde det.
Ytringsfriheden går da blandt andet ud på at man naturligvis kan diskutere
de ytringer der fremkommer.
Også her, for god ordens skyld: JP har en uantastelig ret til at bringe
tegningerne - og jeg har en tilsvarende uantastelig ret til at mene at det
var en tåbelig provokation, der ikke skabte den debat, som Juste og Rose
ønskede.
Eller det har jeg ikke, uden samtidig at være landsforrædder eller
kulturforrædder?
--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
| |
Frank Løkkegaard (01-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Frank Løkkegaard |
Dato : 01-03-06 10:54 |
|
peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) on tirsdag 28. februar 2006 at
16:21 +0100 wrote:
>Come on. Man kan sagtens være idiot uden at være landsforrædder.
![Meget Glad](images/smileys/megetglad.gif) )))
--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
| |
Frank Løkkegaard (01-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Frank Løkkegaard |
Dato : 01-03-06 10:53 |
|
PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> on tirsdag 28. februar 2006 at
16:18 +0100 wrote:
>Nej det gør han netop ikke når han formulere det på den måde, så er det
>et angreb - lidt pakket ind så idioterene (som dig) tror det er et
>harmløst udsagn.
Jo tak - jeg skal skam da ikke afvise at jeg er idiot.
Det utrolige er jo at det nu er ved at udvikle sig til at spørgsmålet om
man syntes om JPs tegninger eller ej er en målestok for om man er
tilhænger af ytringsfrihed. Det er efter min bedste overbevisning en
fuldkommen kortslutning.
--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
| |
PerX ... (15-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : PerX ... |
Dato : 15-03-06 16:36 |
|
In article <fc.0073fb6b0764e1773b9aca0003b8a756.764e1a3@net.dialog.dk>,
fl@net.dialog.dk says...
> PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> on tirsdag 28. februar 2006 at
> 16:18 +0100 wrote:
> >Nej det gør han netop ikke når han formulere det på den måde, så er det
> >et angreb - lidt pakket ind så idioterene (som dig) tror det er et
> >harmløst udsagn.
>
> Jo tak - jeg skal skam da ikke afvise at jeg er idiot.
> Det utrolige er jo at det nu er ved at udvikle sig til at spørgsmålet om
> man syntes om JPs tegninger eller ej er en målestok for om man er
> tilhænger af ytringsfrihed.
Det er ikke korrekt.
| |
Frank Løkkegaard (01-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Frank Løkkegaard |
Dato : 01-03-06 10:51 |
|
PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> on tirsdag 28. februar 2006 at
16:17 +0100 wrote:
>Nej du misforstår - de er de religiøse galdning som forsøger at tage
>vores ytringsfrihed fra os ikke omvendt.
Jeg misforstår ikke - det ville nemlig forudsætte at jeg skulle mene at
man skal undskylde at nogen har brugt deres ytringsfrihed her i landet.
Det mener jeg ikke.
--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
| |
PerX ... (15-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : PerX ... |
Dato : 15-03-06 16:35 |
|
In article <fc.0073fb6b0764e14b3b9aca0003b8a756.764e165@net.dialog.dk>,
fl@net.dialog.dk says...
> PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> on tirsdag 28. februar 2006 at
> 16:17 +0100 wrote:
> >Nej du misforstår - de er de religiøse galdning som forsøger at tage
> >vores ytringsfrihed fra os ikke omvendt.
>
> Jeg misforstår ikke -
Så formulere du dig bare dårligt.
| |
Frank Løkkegaard (01-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Frank Løkkegaard |
Dato : 01-03-06 10:54 |
|
PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> on tirsdag 28. februar 2006 at
16:24 +0100 wrote:
>Man kan - men hvorfor skal man? Det eneste formål men den debat er netop
>at indskrænke ytringsfriheden. Det er sket - move along.
Hvor er ytringsfriheden blevet indskrænket?
--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
| |
@ (01-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : @ |
Dato : 01-03-06 11:49 |
|
On Wed, 01 Mar 2006 10:53:44 +0100, "Frank Løkkegaard"
<fl@net.dialog.dk> wrote:
>PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> on tirsdag 28. februar 2006 at
>16:24 +0100 wrote:
>>Man kan - men hvorfor skal man? Det eneste formål men den debat er netop
>>at indskrænke ytringsfriheden. Det er sket - move along.
>
>Hvor er ytringsfriheden blevet indskrænket?
overalt i den vestlige verden
hvis du ikke tror på den så begynd blot at trykke tegningerne med
Muhammed - bombehoved og del dem ud på Strøget
du kan evt. bede om politibeskyttelse - prøv at få den
| |
Hovsada (01-03-2006)
![](/App_Themes/Normal/images/Window/Backgrounds/news.gif) | Kommentar Fra : Hovsada |
Dato : 01-03-06 17:01 |
| | |
|
|