[VVS] På jagt efter (måske) det umulige ;-~
Fra : M@rk

Dato : 14-06-01 17:36

Hej alle,

hjemme i slottet kunne husfruen godt tænke sig, at vi fik taget et
siddebadekar i brug - og der mangler såmænd intet andet, end et
blandingsbatteri .............

MEN, husfruen ønsker også, at man skal kunne tage brusebad og her
begynder problemerne - jeg kan simpelt hen ikke finde et (pænt)
blandingsbatteri med udtag til både kar og bruser, til en pris der er
til at betale - jeg har endnu ikke set noget, som lå under 2500 dask,
kan det virkelig være rigtigt?

Skulle nogen kende et sted i københavnsområdet, som jeg har misset - så
er jeg mere end modtagelig for hints

/Mark

PS
Og ja Mads, hun stiller rigeligt med krav for tiden ))))))

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-06-01 21:09

On Thu, 14 Jun 2001 18:35:59 +0200, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

>MEN, husfruen ønsker også, at man skal kunne tage brusebad og her
>begynder problemerne - jeg kan simpelt hen ikke finde et (pænt)
>blandingsbatteri med udtag til både kar og bruser, til en pris der er

[klip]

>Og ja Mads, hun stiller rigeligt med krav for tiden ))))))

Ja, især den der med 'pænt' må siges at være rimelig streng

--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : M@rk

Dato : 15-06-01 09:08

Thu, 14 Jun 2001 22:08:35 +0200, berigede Mads Lie Jensen
<mads@gartneriet.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Ja, især den der med 'pænt' må siges at være rimelig streng

*LOL*

Og indrøm så lige, at jeg kom dig i forkøbet med min lille bemærkning

/Mark

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-06-01 21:58

On Fri, 15 Jun 2001 10:07:40 +0200, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

>*LOL*
>
>Og indrøm så lige, at jeg kom dig i forkøbet med min lille bemærkning

Nåja, ok så da. Men kun fordi det har været sådan et herligt vejr i
dag.
(Endelig...)
--
Mads Lie Jensen
Mads@gartneriet.dk

Fra : H. Olesen

Dato : 14-06-01 21:40

> [...]

>blandingsbatteri med udtag til både kar og bruser, til en pris der er
>til at betale - jeg har endnu ikke set noget, som lå under 2500 dask,

Prøv at kigge på http://www.billigvvs.dk
De har mange gode ting til priser under vejledende udsalgspriser og
det er anerkendte mærker de fører. Jeg sparede selv næsten 400 kr på
et køkkenbatteri.

>Skulle nogen kende et sted i københavnsområdet, som jeg har misset - så
>er jeg mere end modtagelig for hints

Nu er det en internetbutik men det går vel også an, da den pris de
angiver er incl. forsendelse og de leverer inden for få dage.

--
mange havehilsener
Helle

Fra : M@rk

Dato : 15-06-01 09:11

Thu, 14 Jun 2001 22:39:59 +0200, berigede H. Olesen
<helle@fjernhavesiden.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Prøv at kigge på http://www.billigvvs.dk

Damn, sej side, lige præcis sådan noget jeg har været på jagt efter - og
så er der grej i flere forskellige prisklasser ....... og ovenikøbet
også en prisklasse, hvor jeg kan være med *fedt*

Findes der andre side af samme type for f.eks. el-grej?

/Mark

Fra : H. Olesen

Dato : 15-06-01 14:03

On Fri, 15 Jun 2001 10:10:38 +0200, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

>Damn, sej side, lige præcis sådan noget jeg har været på jagt efter - og
>så er der grej i flere forskellige prisklasser ....... og ovenikøbet
>også en prisklasse, hvor jeg kan være med *fedt*

Ja, vi klarer selv det umulige her i hus-og-have

Når du har valgt, så lad os vide hvad det blev til. Vi er mange der
følger serien "Livet på herregården", nå nej undskyld, "Livet på
Fruegården"

Fra : M@rk

Dato : 18-06-01 08:38

Fri, 15 Jun 2001 15:02:39 +0200, berigede H. Olesen
<helle@fjernhavesiden.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Når du har valgt, så lad os vide hvad det blev til.

Det skal jeg nok

>Vi er mange der
>følger serien "Livet på herregården", nå nej undskyld, "Livet på
>Fruegården"

Hmmm, det begynder at lugte lidt af bladguld på carporten - jeg
fornemmer klart, at nogen burde kontakte et filmselskab og lave en
moderne Morten Koch revival ))

Personligt ville jeg foretrække rollen som fodermester ))
(naturligvis med stjerne-gage

/Mark

Fra : M@rk

Dato : 22-06-01 12:14

> [...]

>Når du har valgt, så lad os vide hvad det blev til. Vi er mange der
>følger serien "Livet på herregården", nå nej undskyld, "Livet på

Well, her kommer så sidste nyt fra gården )

Jeg ved endnu ikke, hvad det er vi har valgt ....... og hvad betyder så
det? Fjolset må da vide, hvad han har brugt penge på?!

Tja, i forbindelse med min posting i denne gruppe, dumpede der på et
tidspunkt en email ind til mig, fra en bruger her i gruppen. (Navnet på
denne har jeg bevidst udeladt, da det må være denne persons valg, om det
skal frem i "lyset".)

I denne email stod der, at vedkommende havde et blandingsbatteri, som
jeg var velkommen til, at få kvit og frit - ingen tvivl, jeg var mundlam
i flere afdelinger over denne generøsitet overfor en komplet fremmed.

For nu, at gøre en meget lang historie håndgribelig kort, så var der
lidt emails frem og tilbage - og for et par timer siden, kunne jeg mødes
med vedkommende i nærheden af mit job og modtaget dette (iøvrigt ret
flotte) blandingsbatteri.

I en eller anden form er jeg stadig lidt målløs over, at der stadig
findes mennesker af dette kaliber - det glæder mig virkelig, at denne
hjælpsomhed stadig findes derude ..............

En stor tak til giveren - vi er meget meget glade for gaven!

/Mark

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 14-06-01 23:30

> [...]

>blandingsbatteri med udtag til både kar og bruser, til en pris der er
>til at betale - jeg har endnu ikke set noget, som lå under 2500 dask,

Endnu en mulighed: http://www.fmmattsson.com/
De fås også i Danmark.

mvh
Jesper \

Fra : M@rk

Dato : 15-06-01 09:08

Fri, 15 Jun 2001 00:30:28 +0200, berigede Jesper Hartoft
<postkasse@post.cybercity.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Endnu en mulighed: http://www.fmmattsson.com/
>De fås også i Danmark.

Tak for hintet - de ser ganske pæne ud! Det eneste jeg savnede lidt på
siden var, et par referencer til danske forhandlere samt priser

/Mark

Fra : Ctrl-Alt-Del

Dato : 15-06-01 13:20

"M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote in message
> Hej alle,
>
> hjemme i slottet kunne husfruen godt tænke sig, at vi fik taget et
> siddebadekar i brug - og der mangler såmænd intet andet, end et
> blandingsbatteri .............

osv. osv..

Hej med dig..
Nu er smag og behag jo forskellig men.

Jeg ved at Oras laver et nydeligt thermostat batteri til både kar og brus.
Slangen til bruseren skrues på under svingtuden til karret.

Også FM Mattson laver gode kar/brus batterier.

Spørg din lokale blikkenslager

Hilsen

Torben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-06-01 21:00

"Ctrl-Alt-Del" <torbenj@private.dk> wrote:
> Jeg ved at Oras laver et nydeligt thermostat batteri til både kar og brus.
> Slangen til bruseren skrues på under svingtuden til karret.
> Også FM Mattson laver gode kar/brus batterier.

Ja - og Damixa pg flere andre laver noget tilsvarende !

Idéen er så at batterien kan bruges som det er - enten med bruser
eller med tud til karet - men en tredie mulighed er at sætte en
tud på med studs til bruser - der sidder så en omskifter på
tuden, så man kan skifte - det virker fint og ser OK ud !

Så det burde ikke være noget problem !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard