kloakering/dræn
Fra : Filip

Dato : 04-03-06 12:08

Hej

Jeg vil gerne spørge hvordan et dræn omkring en sokkel til et hus skal
udføres. Vi har nemlig fået lagt sådan et ned engang for 7 år siden, men der
er vist ikke en filtdug omkring drænrøret, så det kan være den er blevet
stoppet til. Jeg hørte så lige forleden at man kan undvære denne filtdug
hvis man lægger drænet ned i grus.

Hvor finder jeg lige info om hvordan det korrekt skal udføres?

Filip

Fra : Max

Dato : 04-03-06 12:13

Hej Filip

> Hvor finder jeg lige info om hvordan det korrekt skal udføres?

http://www.husetoghaven.dk/C12568BF0036D268/0/8793F79DACE230A5C125690D005203A0

Mvh Max

Fra : Filip

Dato : 04-03-06 13:31

> http://www.husetoghaven.dk/C12568BF0036D268/0/8793F79DACE230A5C125690D005203A0
>
> Mvh Max

Tak Max. Meget relevant læsestof, [og tak for el-komponenterne. Nu virker
skidtet faktisk]

Filip

Fra : Filip

Dato : 04-03-06 19:47

Er der nogen der ved hvor lang tid en kloakmester skal give på sådan et
stykke arbejde. Jeg tror nemlig kun der er 5 års garanti, men kan det passe?

Filip

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 05-03-06 09:58

"Filip" <filipravnFJERN MIG@FJERN MIG gmail.com> skrev i en meddelelse
du skal henvende dig til din kommune, aut kloakmestre
har en forsikring som bygningsinspektoratet disponerer
over, det kræver at du har faktura og det er synet med
ibrugningstilladelse