Håndklædetørrer
Fra : RL

Dato : 27-02-06 21:47

Er der nogen der ved om en elektrisk håndklædetørrer virkelig virker?

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-06 21:50

"RL" <jesper1112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om en elektrisk håndklædetørrer virkelig virker?

Hvorfor skulle den ikke det?

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Nicolai Lang

Dato : 27-02-06 21:56

On Mon, 27 Feb 2006 21:46:54 +0100, "RL" <jesper1112@hotmail.com>
wrote:

>Er der nogen der ved om en elektrisk håndklædetørrer virkelig virker?

Dem jeg har set på hoteller har da givet dejlige lune håndklæder. Men
jeg ved ikke helt med energiforbruget. Jeg har ikke lige brug for den
herhjemme.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Anders Majland

Dato : 02-03-06 10:54

> Dem jeg har set på hoteller har da givet dejlige lune håndklæder. Men
> jeg ved ikke helt med energiforbruget. Jeg har ikke lige brug for den
> herhjemme.

Når det efter påske bliver varmt nok til at slukke fyret har vi ofte
problemer med at få håndklæderne tørre hurtigt nok (så de ikke kommer til at
lugte). Så i det nye badeværelse vi er ved at lave kommer der en
håndklædetører op til både el og centralvarme.

/A

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-02-06 22:38

"RL" <jesper1112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om en elektrisk håndklædetørrer virkelig virker?

Den bruger strøm, det gør alm. lufttørring ikke.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 27-02-06 22:40

Hej

> Den bruger strøm, det gør alm. lufttørring ikke.

Nej, ikke hvis det foregår udendørs, indendørs går der
jo energi til at fordampe vand.

Mvh Max

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-02-06 23:03

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev
> Nej, ikke hvis det foregår udendørs, indendørs går der
> jo energi til at fordampe vand.

Ja, men den kommer igen, når vandet løber ned ad vinduet.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : RL

Dato : 28-02-06 06:38

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev
>
> Ja, men den kommer igen, når vandet løber ned ad vinduet.

Nu nævnte jeg jo ikke noget om energi forbrug. Jeg tænkte bare på håndklæder
blot bliver tørre eller de også er varme når man skal bruge dem - er der
noger der har erfaring med det?

Fra : Lars Hansen

Dato : 28-02-06 08:44

"RL" <jesper1112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om en elektrisk håndklædetørrer virkelig virker?

Hej RL

Vi har på vores badeværelse sådan en elektrisk håndklædetørrer og den er
slukket.
Vi prøvede kortvarigt, efter vi flyttede ind, at have den tændt men uden den
store lykke.
Man skal jo som regel først bruge håndklædet igen næste morgen og da vil det
jo alligevel være tørt.

Vi fandt ud af følgende; efter bad hænges håndklædet til tørring og om
aftenen inden man går i seng foldes håndklædet pænt sammen og hænges igen på
plads. Så var der et dejligt varmt håndklæde til morgenbadet.

Men strømforbruget taget i betragtning kan jeg sagtens leve med et håndklæde
der "kun" er stuetemperatur. Det er en strømspiser uden lige.
Så som skrevet er vores slukket og bliver bare brugt som håndklædestang.

MVH
Lars Hansen

Fra : Kaj

Dato : 28-02-06 14:12

RL <jesper1112@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1zJMf.107$6W5.17@news.get2net.dk...
> Er der nogen der ved om en elektrisk håndklædetørrer virkelig virker?
>

> Hej
I forbindelse med renovering af badeværelset fik vi to stk.
el-håndklædetørrer sat op. De er af fabrikat DEVI, og er en bøjle, som man
kan hænge håndklædet over. Du kan se dem på firmaets hjemmeside. De har et
forbrug på 18-22 watt hver, og da de hver især er sat op med en kontakt,
bestemmer vi jo selv, hvor meget de skal være tændt. De er nogen tid om at
tørre et meget vådt tørklæde, men vi synes de er ok.

Mvh
Kaj

Fra : Martin

Dato : 28-02-06 17:19

Fra : Martin

Dato : 28-02-06 17:20

hovsa... :)

en håndklædetørrer,et stik og et timerur,sæt den til at tænde 1 time før du
vågner,og så har du dine varme håndklæder,og tilmed "økonomisk"

Martin