Alu-profiler
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-06 12:36

Hey folks!

Jeg er på udkig efter nogle alu-profiler.

Jeg skal bl.a. bruge en 1 meter U-profil med målene 30 mm x 30 mm x 30 mm
med en tykkelse på 2 mm. Hvor skaffer man sådan én? Nogen af jer, der ligger
inde med noget?

Område: Kolding/Vejle/Fredericia og omegn...

Hilsen
Jacob

Fra : MGJ

Dato : 15-02-06 05:17

Sanistål

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-06 10:25

"MGJ" <REMOVEdrageflyver@msn.dkREMOVE> skrev i en meddelelse
> Sanistål

De vil dælme ikke sælge til private...

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 21-02-06 21:42

"jacob" <ni> skrev i en meddelelse news:43fadc63$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> De vil dælme ikke sælge til private...
Så er det nok en grossist Dem findes der mange af i landet.

Fra : Max

Dato : 22-02-06 08:22

Hej Jacob

> De vil dælme ikke sælge til private...

Så find et lille maskinværksted og få dem til at
købe det hjem til dig, men forbered dig på at du
kommer af med en mindre formue i ekspeditions-
gebyr for små handler (800 kr. er ikke ualmindelig
i den branche).

Mvh Max