kemisk træ til reparation af bord? - og h~
Fra : Nynne Hansen

Dato : 05-02-06 12:42

Hej igen

Har et godt gammelt egetræsbord, hvor bordpladen nok af ren og skær tørhed
er begyndt at revne. Har tænkt mig at give det linolie, og tænkte i den
forbindelse om kemisk træ kunne bruges til at samle revnerne lidt inden jeg
gør det?

En helt anden ting - der er nogle skabe i min lejlighed, hvori de
oprindelige vægge står som da de blev lavet...dvs enkelte steder er der dybe
revner og huller, hvor pudset er faldet ud med tiden. Hvad skal jeg bruge
til at reparere det med? Havde tænkt mig at male væggene direkte med en lidt
slidstærk maling bagefter...

Mvh Nynne

UDEN DETTE kan du maile mig
"Don't drive faster than your angel can fly!"