imove og hastighed?
Fra : Michael Holm

Dato : 05-03-06 11:53

kan jeg sætte hastigheden op i iMovie HD ?
(så et klip på 25 sek. kun tager 20 sek. :)

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 05-03-06 12:32

Michael Holm wrote:
> kan jeg sætte hastigheden op i iMovie HD ?
> (så et klip på 25 sek. kun tager 20 sek. :)

Jeps. Blandt effekterne er der én som hedder "Hurtig/langsom/baglæns".

--Martin

Fra : Michael Holm

Dato : 05-03-06 12:45

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Jeps. Blandt effekterne er der én som hedder "Hurtig/langsom/baglæns".
>
> --Martin

Tak, lige hvad jeg ledte efter! havde ellers lige opgivet det da ingen
havde svaret efter 20 min.

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 05-03-06 17:49

Michael Holm wrote:

> Tak, lige hvad jeg ledte efter! havde ellers lige opgivet det da ingen
> havde svaret efter 20 min.

Tålmodighed, tålmodighed.

Du kan måske svare på hvordan man kan eksportere til en .mov fil som
ikke er interlacet? Gerne med h.264-kompression.

--Martin

Fra : Michael Holm

Dato : 07-03-06 07:45

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Tålmodighed, tålmodighed.
>
> Du kan måske svare på hvordan man kan eksportere til en .mov fil som
> ikke er interlacet? Gerne med h.264-kompression.

Sorry :)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-03-06 09:24

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Du kan måske svare på hvordan man kan eksportere til en .mov fil som
> ikke er interlacet? Gerne med h.264-kompression.

ffmpeg.