BlueJ på mac
Fra : soren

Dato : 04-03-06 16:15

Jeg har hentet BlueJ fra www.bluej.org og vil gerne til at bruge det
på min mac. Jeg er startet med at bruge det på en PC og er i den
forbindelse rendt ind i et problem. På PC'en kan jeg højreklikke på
en class fil og der kommer en menu frem hvor jeg kan vælge mellem

open editor
compile
inspect
remove

når jeg på min mac klikker er der ligesom kun én mulighed: open
editor - editoren bliver ihvertfald åbnet. Hvordan "finder" jeg de
andre muligheder på min mac? Jeg håber I kan hjælpe da jeg synes
BlueJ er et kanon værktøj til at lære java.

/Søren

Fra : [92xx] Maciek

Dato : 04-03-06 19:11

soren <sorenhv@gmail.com> wrote:

> [...]
> andre muligheder på min mac? Jeg håber I kan hjælpe da jeg synes
> BlueJ er et kanon værktøj til at lære java.

Har du prøvet at ctrl-klikke ?

--
Jeg har talt

Fra : soren

Dato : 05-03-06 20:27

[92xx] Maciek skrev:

> Har du prøvet at ctrl-klikke ?

det har jeg prøvet nu og det virker efter hensigten. Tak for hjælpen.

/Søren