RAM til den nye MacMini?
Fra : Michael Holm

Dato : 01-03-06 10:13

Nogen der kan gennemskue om RAM'en er den samme i den nye MacMini og de
nye iMac'er (som har samme RAM som MAcBook) ?

Ved MacMini står der :
512MB 667MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300)

Ved iMac står der:
512MB (Single SO-DIMM) 667MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300)

Ved ikke hvad "Single SO-DIMM står for.

Tidligere var der jo kun en RAM plads i Mini (stort slot), men nu er der
jo 2! Håber jeg kan putte en 512 klods i jeg har tilovers fra en iMac :)

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 01-03-06 11:09

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
>
> Tidligere var der jo kun en RAM plads i Mini (stort slot), men nu er der
> jo 2! Håber jeg kan putte en 512 klods i jeg har tilovers fra en iMac :)

GMA grafikken kræver 2 ens RAM klodser.

Fra : Michael Holm

Dato : 01-03-06 11:57

> GMA grafikken kræver 2 ens RAM klodser.

er det ikke mere sådan at den funker bedre, men sagtens kan køre med
f.eks. en 1 GB og en 512 MB klods i ?
(sådan er det i hvertfald på de nye iMac Core Dou...

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-03-06 12:25

Michael Holm <fakeemail@anthro.ku.dk> wrote:

> Ved ikke hvad "Single SO-DIMM står for.

Small Outline Dual Inline Memory Module.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk