Usenet program til mac med limiter?
Fra : n00b

Dato : 18-02-06 23:49

Hej alle..
Jeg har længe, og forgæves, forsøgt at finde mig et program til min
mac, som kan poste filer og som indeholder en limiter. Altså, så
jeg kan begrænse min upload i nogle perioder. Ligesom med powerpost
til windows. Hvilket program vil I anbefale mig? Jeg har prøvet et
højt anbefalet program, Unison, men kan ikke finde nogen limiter
der.
På forhånd tak.
PS: Programmet skal helst være gratis (hvis det kan lade sig
gøre:))

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-02-06 14:31

On 2006-02-18 23:49:22 +0100, none@none.com (n00b) said:

> [...]
> På forhånd tak.
> PS: Programmet skal helst være gratis (hvis det kan lade sig gøre:))

Hvad er en limiter mere præcist? Jeg er aldrig stødt på det og heller
ikke i Unison.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : n00b

Dato : 19-02-06 23:19

En limiter er bare en funktion i et program, så jeg kan vælge i
programmet fx kun at uploade med x antal kb/s. Altså en begrænser,
som også er i powerpost til windows.

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-02-06 23:36

On 2006-02-19 23:18:56 +0100, none@none.com (n00b) said:

> En limiter er bare en funktion i et program, så jeg kan vælge i
> programmet fx kun at uploade med x antal kb/s. Altså en begrænser, som
> også er i powerpost til windows.

Nååh. Jeg kan godt nok ikke se formålet, da computeren vel selv finder
ud af at fordele den tilgængelige båndbredde til de forskellige
opgaver. Det er måske for at sikre, at andre opgaver ikke går nærmest i
stå? I hvert fald kan man i Unison begrænse hastigheden på download,
men jeg kan ikke finde et sted, man kan begrænse hastigheden på upload,
som det hedder på dansk Man kan bestemme, hvor store filer, der
skal deles op i mindre dele. Der er noget med PAR til dannelse af
parity filer og redundancy af samme, men det er vel ikke noget, du kan
bruge.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : n00b

Dato : 20-02-06 15:57

Nej det er det desværre ikke:( Man kan du/i så anbefale en generel
båndbredde begrænser?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-02-06 18:39

n00b <none@none.com> wrote:
> Nej det er det desv?rre ikke:( Man kan du/i s? anbefale en generel
> b?ndbredde begr?nser?

Et 56K modem er glimrende til formålet