iSight-klister
Fra : Jonas W

Dato : 10-02-06 12:49

Hej,
Jeg er den lykkelige ejer af et iSight-kamera. Det har længe siddet fast
på den samme computer, men efter jeg tog det af og klsterede det fast på
en anden computer bliver det ved med at falde af, så jeg tænkte på om
det er muligt at få det til at sidde fast igen med en eller anden
speciel form for klister.
Det skal helst sidde fast uden at sidde alt for godt fast, for jeg vil
gerne kunne flytte på det sidenhen hvis der skulle blive brug for det.

Tak,
Jonas

Fra : Leif Neland

Dato : 11-02-06 00:13

Jonas W wrote:
> [...]
> Det skal helst sidde fast uden at sidde alt for godt fast, for jeg vil
> gerne kunne flytte på det sidenhen hvis der skulle blive brug for det.

"Elefantbussemænd"

Også kaldt "Sticky tac", noget tyggegummi-agtigt klistret stads, der også
bruges til at klæbe ting og papir på vægge f.ex.

http://www.tsi-europe.com/acatalog/info%5fRAW%5f2961665%2ehtml

Leif

Fra : Jonas W

Dato : 11-02-06 14:52

Leif Neland <leif@neland.dk> wrote:

> [...]
>
> Også kaldt "Sticky tac", noget tyggegummi-agtigt klistret stads, der også
> bruges til at klæbe ting og papir på vægge f.ex.

Det havde jeg slet ikke tænkt på. Det ska jeg prøve.

Tak,
Jonas