Hvordan bremses automatikken?
Fra : Elle

Dato : 01-02-06 20:23

Når jeg sætter et Compact Flash Card (via adapter) i PCI indgangen på siden
af min powerbook, så starter iPhoto altid.

Da jeg ikke skal bruge iPhoto, så er det jo ret irriterende. Jeg er stødt på
muligheden for at slå det fra, men kan ikke huske længere hvor det er.
Kan nogen hjælpe?

Hilsen Elle

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 01-02-06 21:01

Elle <elle@get2net.dk> wrote:

> [...]
> muligheden for at slå det fra, men kan ikke huske længere hvor det er.

Dit Flash Card bliver opfattet som et kamera.
I Programmer -> Billedoverførsel kan du sætte den til ikke at foretage
sig noget når du tilslutter et "kamera".

mvh.
kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Jon

Dato : 01-02-06 21:09

Elle <elle@get2net.dk> wrote:

> [...]
> muligheden for at slå det fra, men kan ikke huske længere hvor det er.

Image Capture --> Preferences, "Når et kamera kobles til, åpne..."
Ja, det virker ulogisk. Men sånn er det. :-\
--
/Jon
For mail address, run the following in Terminal: