Pris på vanilje
Fra : André Nabulsi

Dato : 24-02-06 00:55

Hejsa gruppe
Jeg er ved at undersøge de priser som restauranter giver for vanilje.

Hvis du er køkkenchef, eller arbejder i en restaurent hvor i køber mange
vaniljestænger så ville det være venligt hvis i kunne oplyse jeres købs pris
samt kvalitet.

Undersøgelsen skal danne et overblik som jeg skal bruge til at vurdere om
import er muligt.

Hvis i vil hjælpe med dette kunne det være i har billigere vanilie på vej.

På forhånd tak
André Nabulsi

Fra : André Nabulsi

Dato : 24-02-06 01:10

Jeg glemte lige at skrive at hvis i hellere vil svare privat er det jo
forståeligt, så skal i fjerne nix fra min email

-André Nabulsi

Fra : Ole Stigaard

Dato : 24-02-06 13:11

Fri, 24 Feb 2006 00:55:06 +0100, André Nabulsi <a@nixprinzali.dk> skrev:

> [...]
> import er muligt.
>
> Hvis i vil hjælpe med dette kunne det være i har billigere vanilie på

Økologisk Bourbon, 3 grams stænger: 6,25. Voldsom lækker kvalitet.

Ole

Fra : André Nabulsi

Dato : 24-02-06 23:51

Hey Ole.
Tak for svaret.

Hvor lange er de 3 grams stænger?
Og det er uden moms vi snakker ik?

Mvh.
André

news.s5g740pg73aafo@dpiii...

Fra : Ole Stigaard

Dato : 26-02-06 21:49

Fri, 24 Feb 2006 23:51:05 +0100, André Nabulsi <a@nixprinzali.dk> skrev:

> Hey Ole.
> Tak for svaret.
>
> Hvor lange er de 3 grams stænger?
De er vel... lange? Jeg har ikke målt dem.

> Og det er uden moms vi snakker ik?
Jo, men til gengæld er prisen lige faldet til 5,90...

Ole

P.S: Det er nemmere at overskue tråden hvis du svarer under det du svarer
på!

Fra : André Nabulsi

Dato : 04-03-06 00:37

"Ole Stigaard" <spam1@stigaard.net> wrote in message
news.s5llgoxa73aafo@dpiii...

> [...]
>
> Ole
>
> P.S: Det er nemmere at overskue tråden hvis du svarer under det du svarer

Hejsa igen
Ole jeg forsøgte at skrive privat i håb om din spamkonto virkede, men jeg
tror ikke du har fået min mail.

Jeg kunne godt tænke mig på et senere tidspunkt at kontakte dig med et super
godt vanilje tilbud.

Hvis dette har interresse for dig kan du smide mig en mail og så vender jeg
tilbage.

skriv til a(snabel-a)prinzali.dk altså min adresse usen "nix"

Mvh.
André

Fra : Christina S

Dato : 04-03-06 14:47

> [...]

> jeg tilbage.
>
> skriv til a(snabel-a)prinzali.dk altså min adresse usen "nix"

Hej André,
Tak, men nej tak. Du skrev oprindeligt at du ville høre lidt om prisniveauet
på vanilje, ikke at du ønskede mailadresser på folk som bruger vanilie. Min
spamkonto virker, men din mail blev direkte sorteret ud som spam. Hvilket
den jo også var da jeg ikke havde bedt dig kontakte mig med et tilbud.
Jeg vil opfordre dig til at sætte dig lidt ind i markedsføringslovens
bestemmelser. Der står mange kloge ting i den og forbrugerombudsmandens
vejledning til den!

Mvh Ole S