tokajvin
Fra : Lis Brandt Larsen

Dato : 15-02-06 10:09

Hej!
Er der nogen der ved hvor man kan købe tokajvin fra Ungarn?
Jeg ved de har i Netto lige før Påske, men ville godt vide hvis nogen vidste
noget
om det!!
V.H. Lis

Fra : Torben Madsen

Dato : 15-02-06 13:01

Hej Lis
Nu ved vi jo ikke hvor i landet du bor, men de fleste støre vin forretninger
med respekt for sig selv har det på hylden.
mvh
Torben

Fra : Keysersoce

Dato : 16-02-06 12:34

http://www.villania.dk/tokaji/

Her kan du købe dem over nettet, husk at det er antallet af puttunyons
som afgør hvor god den er og det kan godt betale sig at gå lidt op i
antal der er væsentlig forskel.