akvarium
Fra : Steen Jensen

Dato : 08-02-06 18:16

Hej, er der nogle der har et akvarium til salg?
Skal være på ca. 125l., jeg bor på falster

Fra : Martin Bak

Dato : 08-02-06 18:49

"Steen Jensen" <hastezen@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, er der nogle der har et akvarium til salg?
> Skal være på ca. 125l., jeg bor på falster

Det er der sikkert, hvis du spørger i gruppen beregnet til formålet

dk.marked.privat.dyr.akvarium

Martin

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-02-06 19:36

Steen Jensen wrote:
> Hej, er der nogle der har et akvarium til salg?

Ikke her, da køn/salg/bytte kun må foregå i markedsgrupperne.

Handel med akvarier hører til i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium

Akvarispørgsmål i almindelighed (uden handel) hører i øvrigt til i
news:dk.fritid.dyr.akvarium og ikke her.

Du kan læse om grupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan