Have design program ? Hvor og Hvilket.
Fra : cisco677

Dato : 13-06-01 21:41

Hej Ng

Er nogen der kender til et program til designe haver med, eller bare ved
hvor der findes en site med sådanne.

Jeg har en svoger der laver haver for folk så det skal helst være proff.
eller semi proff. - og helst gratis (ja, ja, jeg ved godt træerne ikke gror
ind i himlen, men man da lov være heldig.)
Venligst
John

Fra : M@rk

Dato : 14-06-01 16:38

Wed, 13 Jun 2001 22:40:38 +0200, berigede "cisco677" <cisco677@ofir.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>Jeg har en svoger der laver haver for folk så det skal helst være proff.
>eller semi proff. - og helst gratis (ja, ja, jeg ved godt træerne ikke gror
>ind i himlen, men man da lov være heldig.)

Hvad skal svoger præcist bruge det til?

Jeg formoder, at svaret vil være noget i retning af "almindelige 2
dimentionelle tegninger" - i så fald, så er der følgende løsninger:

a) Autocad, som anvendes af flere af de havedesignere, jeg har snakket
med - ikke spor gratis og imho også en anelse svært at bruge.

b) et eller andet billigt skod-produkt (hmmm, jeg tror nok det hed "Home
Gardener"), som jeg købte på et marked for (hold lige fast) 39 danske
kroner og som faktisk er ganske ok - hvis man da lige kan sætte sig ud
over, at programmet ikke anvender meter og centimeter, men derimod fod
og tommer ............... men til 39 dask, who gives a hoot ))

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it