leje af Fadølsanlæg .
Fra : mcloud

Dato : 05-02-06 19:29

Hvor og til hvilke priser lejer jeg billigst i kBH området.??
mvh mcloud

Fra : Lars Kristensen

Dato : 05-02-06 19:38

mcloud wrote:
> Hvor og til hvilke priser lejer jeg billigst i kBH området.??
> mvh mcloud

Hvis du samtidig vil have rigtig god øl kan http://www.herslevbryghus.dk
anbefales. Det er selvfølgelig ikke billig øl men rigtigt godt.

- Lars

Fra : (-Peter-)

Dato : 05-02-06 19:41

mcloud wrote:
> Hvor og til hvilke priser lejer jeg billigst i kBH området.??
> mvh mcloud

ved ikke om det er godt nok, men smagte igår heineken "på stor dåse"...
dvs en 5 liters tønde, der efter etiketten, skulle kunne hodle sig 30
dage efter åbning, og smager meget lig fadøl..

kjan vidst købes i metro..

/peter

Fra : Rikke

Dato : 05-02-06 19:59

"mcloud" <kim@lechef.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor og til hvilke priser lejer jeg billigst i kBH området.??
> mvh mcloud

Du kan også prøve
http://www.skafte.dk/vilkaar_fadoel.asp

Go' fornøjelse....

Mvh Rikke

Fra : as

Dato : 05-02-06 20:33

"mcloud" <kim@lechef.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor og til hvilke priser lejer jeg billigst i kBH området.??
> mvh mcloud

Vi bruger altid holmbergs fadølsservice http://www.fadoelsservice.dk/
Han er super flexibel, og er der på få minutter hvis man har problemer eller
vil have mere øl, sidst jeg undersøgte var han også en af de billigste. Vi
bestiller som regel deres maribo classic, som faktisk smager rigtig godt!