Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder????? Hvor er de?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 04-02-06 22:22

Jeg har efterhånden hørt en del om de 12 berømte tegninger af muhammed,
og for at forstå muslimerne har jeg prøvet at finde billederne på nettet,
men uden held, er der en her der har et link eller noget?

Anonym...

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-02-06 22:29

Du er meget off-topic, men prøv at se her http://info2us.dk/muhammed/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Pico

Dato : 05-02-06 00:51

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Du er meget off-topic, men prøv at se her http://info2us.dk/muhammed/

Den har ikke rigtigt noget at gøre med "de 12 tegninger". Tegningerne
ligger i dk.binaer, om det så er særligt klogt er en anden sag. Nogle
mennesker er jo meget overfølsomme og forstår ikke at vi andre finder
det helt harmløst, det er utroligt der kan være sådan en kulturkløft.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-02-06 08:56

Pico wrote:

> [...]
> mennesker er jo meget overfølsomme og forstår ikke at vi andre finder
> det helt harmløst, det er utroligt der kan være sådan en kulturkløft.

JP's tegninger sidder nederst på siden - på bagsiden af denne uges udgave
af ugeavisen Ingenøren står der, "Hold fred med de hellige, ellers er
fanden løs"...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 05-02-06 09:33

> JP's tegninger sidder nederst på siden - på bagsiden af denne uges udgave
> af ugeavisen Ingenøren står der, "Hold fred med de hellige, ellers er
> fanden løs"...
Hehe - ja det er sgu nok rigtigt!
Mvh Pdr

Fra : Pico

Dato : 05-02-06 17:16

Niels Riis Ebbesen wrote:

> JP's tegninger sidder nederst på siden - på bagsiden af denne uges
> udgave af ugeavisen Ingenøren står der, "Hold fred med de hellige,
> ellers er fanden løs"...

OK, så langt ned kom jeg ikke, det er gennemgående kedelgt.
Pico

Fra : JS

Dato : 05-02-06 13:48

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Du er meget off-topic, men prøv at se her http://info2us.dk/muhammed/

Hmm hvad sker der lige her?:
http://img342.imageshack.us/my.php?image=normalmumommod4op.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-06 10:54

Ja det er OT, men de er her:
http://face-of-muhammed.blogspot.com/

Fra : JS

Dato : 05-02-06 13:51

Steen Lund Hansen" <"steenlundhansen at stofanet punkt dk wrote:
> Ja det er OT, men de er her:
> http://face-of-muhammed.blogspot.com/

På sin vis forstår jeg sgu godt de er utilfredse og stiller sig uforstående
over for hvorfor disse tegninger publiceres i en dansk avis. Ytringsfrihed
eller ej, hvorfor er det interessant/underholdende at trykke disse tegninger
i en dansk avis? Kunne de ikke regne ud at det ikke ligefrem vil gavne
dialogen mellem indvandrere og danskere? Nå jeg er offtopic...

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 05-02-06 17:19

JS wrote:

[Om den aktuelle sag]

> Nå jeg er offtopic...

Ja. Jeg vil gerne opfordre til at politiske indlæg holdes til anden
gruppe. Hvis nogen ønsker at svare på JS' indlæg, vil jeg anbefale at
der anvendes cross-post, med follow-up til dk.politik.invandring eller
lignende passende gruppe.
--
JPEGCrops 0.6.22 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-06 13:52

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en
meddelelse news:43e51afd$0$15788$14726298@news.sunsite.dk

Disse er et kig værd: http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Niels Christoffersen

Dato : 05-02-06 20:54

> [...]
> og for at forstå muslimerne har jeg prøvet at finde billederne på nettet,
> men uden held, er der en her der har et link eller noget?

Fuldstændig enig.
Eftersom det var Jyllandspesten (www.jp.dk) der bragte dem, går du på deres
side. Menuen helt til højre hedder e-avisen, Datoen var den 30. sept. 2005.
Små billeder gratis; store koster 15 kr for et døgn.

Du kunne jo også kigge i din mail.

Mvh
Niels