Udskiftning af toilet.
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 01-02-06 21:06

Hej NG.

Jeg har to toiletter i mit nye hus, som jeg skal have skiftet. Men hvordan
ser jeg på toiletterne hvilken lås der sidder på dem ?? Det jeg mener er,
jeg har set der er noget der hedder en P-lås, og en S-lås, men jeg ved ikke
hvordan jeg kan se forskel på de to. Jeg vil selv købe toiletterne, og ja,
jeg er fuldt ud klar over, jeg ikke selv må montere dem, og derfor kommer
der en VVS'er på, for at montere dem. Hvis der er nogen, der har et link til
billeder af de forskellige låse vil jeg blive meget taknemmelig. På forhånd
tak.

Jesper

Fra : Gamle

Dato : 01-02-06 21:30

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:43e1148f$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> jeg har set der er noget der hedder en P-lås, og en S-lås, men jeg ved
> ikke hvordan jeg kan se forskel på de to.

Prøv her.
Kik også nedad siden.
http://www.billigvvs.dk/Badev%E6relse/Toiletter%20%26%20Tilbeh%F8r/Toiletsk%E5le

Mvh.
Torben

Fra : mcloud

Dato : 01-02-06 21:41

Hej Jesper

En s-lås går ned i gulvet og en p-lås vender skråt bagud mod bagvæggen.
Du må faktisk godt selv udskifte toilettet hvis du gør det efter
foreskrifterne.

mvh mcloud pishus- mekaniker