Lymfødem ¿
Fra : Fru Bufas

Dato : 13-06-01 15:36

Hej !

Jeg søger oplysninger om lymfødem, sekundær efter behandling af brystkræft.
Er der nogen der kan for tælle noget eller henvise til nogle gode sider om
emnet på nettet ???

Mange hilsner

Fru Bufas

--

ICQ # 44 63 61 65

http://hundelink.homepage.dk

Fra : Misse

Dato : 13-06-01 17:38

Fru Bufas <bufas@hund.dk> wrote in message
> [...]

brystkræft.
> Er der nogen der kan for tælle noget eller henvise til nogle

Prøv disse links:
http://www.lymfan.nu/ - svensk side
http://www.medicus.dk/AspPatientInfo/visartikel.asp?InfoID=31
http://www.cancer.dk/

/Misse

Fra : Rie

Dato : 13-06-01 21:57

"Fru Bufas" <bufas@hund.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger oplysninger om lymfødem, sekundær efter behandling af
brystkræft.
> Er der nogen der kan for tælle noget eller henvise til nogle gode sider om
> emnet på nettet ???

Hej !

Jeg har en hjemmeside, som handler om min brystkræft. På min link-side er
der flere forskellige sider, som omfatter lymfødem, måske kan du bruge nogle
af disse.
Siden finder du på: http://www.brystknuden.dk

mvh Rie

Fra : someone

Dato : 14-06-01 00:07

Jeg vil blot sige det er en god side du har, skal selv til undersøgelse
på Tirsdag efter 14 dages lang ventetid.

Tak for god information.

Vh..