Mer myrebekæmpelse
Fra : Erna Andersen

Dato : 12-06-01 20:34

Jeg har fulgt med i debatten tidligere, og kan da lige tilføje et
par midler mere:
Et kiselprodukt, som er ufarligt for andet end krybende og
kravlende insekter. Det har jeg købt i Kvickly sidste år.

Høns. Den økologiske metode, som er lidt besværlig, men
underholdende. Jeg glemte en dag at lukke døren til bryggerset
mens hønsene havde fået lov til at gå løs. De står ofte på
trappestenen og venter på, at der skal komme nogen med en godbid.
Og der havde de altså stået og fået øje på de myrer, der for gud
ved hvilken gang var kommet op fra gulvet.
Jeg var på vej derud for at jage dem væk,.... indtil jeg så hvad
de havde gang i. Så lukkede jeg døren til køkkenet en ½ time, så
de ikke kom længere ind i huset.
Da jeg kom igen, var hønsene gået ud igen, alle myrer var væk, og
jeg skulle kun tørre 2 klatter op!

--
Hilsen Erna

Vedhegnet23@mail.tele.dk

Http://Ernaelisabeth.pingside.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-06-01 23:08

> Da jeg kom igen, var hønsene gået ud igen, alle myrer var væk, og
> jeg skulle kun tørre 2 klatter op!
>
> --
> Hilsen Erna

Selvom der har været mange, varer det jo lidt inden det trykker alvorligt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen