HTML i mail modtaget i mail
Fra : tom

Dato : 26-01-06 23:42

Jeg vil ind imellem gerne se den HTML som der er inde i de mails jeg
får i mail.
Nogen der ved hvordan jeg slår det til, eller blot "gemmer" den enkelte
mail som et eller andet.
Så kan jeg jo bare åbne den i BBedit eller DW!?

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 27-01-06 09:28

tom <spam@bam.dk> wrote:

> Jeg vil ind imellem gerne se den HTML som der er inde i de mails jeg
> får i mail.

Alt + æble + U.

Fra : tom

Dato : 27-01-06 22:15

On 2006-01-27 09:27:53 +0100, nospam@ab-katrinedal.dk (Niels Jørgen
Kruse) said:

> Alt + æble + U.

voldsomt genialt program, det der mail !!!
Helt utroligt let, i forhold til - for eksempel - entour..... - hvor
man skal have mailen ud på skrivebordet, og åbne den i et andet program.
Med mail, kan man blot kopiere, knalde det hele ( eller det man har
brug for ) ind i et alm. teks dok.. så kører det hele..

Fra : Jesper

Dato : 28-01-06 00:06

tom <spam@bam.dk> wrote:

> [...]
> Med mail, kan man blot kopiere, knalde det hele ( eller det man har
> brug for ) ind i et alm. teks dok.. så kører det hele..

Skal man det?
I mailen vælger man i Entourage view -> source og klippe-klistrer det
over i et andet program.
Keine hexeri...!
--
Jesper