mont.dørstopper i gulv med varme
Fra : Martin kirk

Dato : 12-06-01 19:20

Hej hus og have gruppe

Jeg har brug for en dørstopper i det nye badeværelse, men under klingerne
ligger der el varme af typen devimat varmemåtter. Hvordan kan jeg finde ud
ad hvor, man kan borer til 8 mm raupluk, uden at ramme en af varme trådene
og dermed ødelægge gulvvarmen. Kan dørstopperne limes på gulvet og evt.
hvordan?

1000 tak hvis nogle kan hjælpe

M.V.H

Martin.

Fra : Peter Bromley

Dato : 12-06-01 22:19

"Martin kirk" <M.kirk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> hvordan?

Siden døren skal stoppes, er det vel for at forhindre at den rammer noget?

Da vi rendte ind i samme problem, valgte vi at montere stopperen på selve
døren, yderst på øverste hjørne. Vi købte en stopper i Råd&Dåd der havde
samme farve som døren, samt en diskret men kraftig gummiknop på enden. Denne
tager så for, før dørhåndtaget rammer fliserne på vægen.

Peter!

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-06-01 01:19

On Tue, 12 Jun 2001 23:18:37 +0200, "Peter Bromley"
<the_cowboy@NOSPAMget2net.dk> wrote:

> [...]
>samme farve som døren, samt en diskret men kraftig gummiknop på enden. Denne
>tager så for, før dørhåndtaget rammer fliserne på vægen.

Da det som regel er håndtaget, der rammer noget først (hvis der ikke
er skråvægge)kan man løse problemet ved at sætte en tyk gummiring på
håndtaget. Fås i velassorterede byggemarkeder.

Lars

Fra : Jean Seeberg

Dato : 15-06-01 00:20

Du kunne også montere dørstopperen på vægen, da jeg går ud fra du har en
sådan.
Jean