Snedker i Aalborg eller omegn..
Fra : Q

Dato : 26-01-06 02:44

Nogen der kender en snedker med en rundsav der er egnet til at skære hele
plader 18mm krydsfiner op "på milimeteren" ?

Jeg kan selv levere pladerne.. ( ialt 9 stk, der skal deles i ialt 24 mindre
stykker + diverse fraskær ).... Jeg har en skæreplan som kan følges..

De støste af de færdige emner er ca. 60*100 cm, så det er ikke kæmper, men
det er sku lidt bøvlet at stå med en 900 krs rundsav fra Harald Billigbras

Fra : Max

Dato : 26-01-06 08:23

Hej

> Nogen der kender en snedker med en rundsav der er egnet til at skære
> hele plader 18mm krydsfiner op "på milimeteren" ?

Slå op i telefonbogen under maskinsnedkere, de har normalt maskiner
der uden problemer skære ud på tiendedele millimeter.

Mvh Max

Fra : Q

Dato : 26-01-06 09:25

> Hej

> Slå op i telefonbogen under maskinsnedkere, de har normalt maskiner
> der uden problemer skære ud på tiendedele millimeter.

Jeps... Det kunne dog godt være at der lige var en her i gruppen som lige
kendte een der ville tjene lidt skattefri penge ..

/peter

Fra : Max

Dato : 26-01-06 09:32

Hej Q

> Jeps... Det kunne dog godt være at der lige var en her i gruppen som
> lige kendte een der ville tjene lidt skattefri penge ..

Det vil de såmændt alle sammen, find et lille sted hvor der kun
går en mand, der er det nemmest at forhandle alternativ betaling.

Mvh Max