DanBolig glemmer dig aldrig!!!
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 00:19

Fik idag en e-mail fra DanBolig:

- - -
Kære Køberkartoteksbruger!

Du har oprettet en søgeprofil hos DanBolig, men indenfor de sidste 38725
dage kan vi ikke se, at du har været aktiv.

Hvis du ønsker at beholde din søgeprofil, skal du klikke på linket
herunder.

Venlig hilsen
DanBolig
- - -

Jeg ka' da godt forstå, at de ikke gider at have mig i kartoteket længere,
når jeg ikke har købt noget de seneste 106 år
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Max

Dato : 11-01-06 00:35

Hej Kurt

> Jeg ka' da godt forstå, at de ikke gider at have mig i kartoteket
> længere, når jeg ikke har købt noget de seneste 106 år

Med DanBolig's regne evner forstår jeg også at du ikke handlet der :)

Mvh Max

Fra : Soren Pedersen

Dato : 11-01-06 11:30

Kurt Hansen wrote:
> [...]
>
> Jeg ka' da godt forstå, at de ikke gider at have mig i kartoteket længere,
> når jeg ikke har købt noget de seneste 106 år
Den er sgu' da lige til CW's bagside :)

Mvh
Søren

Fra : Ukendt