lampe m. indbygget bevægelsessensor
Fra : alten

Dato : 05-01-06 11:34

Jeg vil gerne sætte en lampe med indbygget bevægelsessensor til 220V op i
byggerset. Jeg har søgt på nettet og kan kun finde frem til en med
batterier:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=225110779&n=450012900&pn=435021873

I øvrigt kan jeg generelt se at bevægelsessensorer skal monteres af en aut.
el-installatør og det er jeg ikke interesseret i - jeg vil gøre det selv.

Det skal bare være en simpel løsning. Er der nogen der ved hvor man kan købe
sådan en lampe?

mvh,
Henrik

Fra : Torben

Dato : 05-01-06 11:37

"alten" <ewdwe@wedfwerf.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv.
>
> Det skal bare være en simpel løsning. Er der nogen der ved hvor man kan

Du kan få det i stort set ethvert byggemarked.... fx. Bauhaus.

-Torben

Fra : Holst

Dato : 05-01-06 11:49

alten wrote:

> I øvrigt kan jeg generelt se at bevægelsessensorer skal monteres af en aut.
> el-installatør og det er jeg ikke interesseret i - jeg vil gøre det selv.

Er det ikke kun, hvis de skal anvendes udenfor? Det er jo normalt der,
folk har beveægelsessensorer?

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 05-01-06 11:49

alten wrote:
> [...]
> gøre det selv.
> Det skal bare være en simpel løsning. Er der nogen der ved hvor man

Hej Henrik
Du kan også skifte din vægkontakt ud med en hvor der er bevægelsessensor i.
Ebbe