kort over matrikler ??
Fra : klaus nielsen

Dato : 01-01-06 19:15

da jeg for mange år siden købte huset her (den gang var jeg ikke så vågen)
fik jeg naturligvis et skøde. derpå er der påtegnet arealet hvor huset står
på. det er meget fint. men der er yderligere to områder som der ikke er kort
over. de er skrevet på som : matr nr. 3D hejslet hovedgård af areal 1210 m2
heraf vej 260m2
og matr nr. 4A hejslet hovedgård af areal 4051 m2
men hvor i alverden er det henne ?
på nettet (netborger.dk) har jeg kun kunnet finde arealet hvor huset ligger.
jeg vil da gerne vide hvor resten af min ejendom er

mvh
klaus nielsen

Fra : Holst

Dato : 01-01-06 19:20

klaus nielsen wrote:

> [...]
> på nettet (netborger.dk) har jeg kun kunnet finde arealet hvor huset ligger.
> jeg vil da gerne vide hvor resten af min ejendom er

Tag en snak med dit lokale kommunekontor. De må vide det.

Fra : Jørgen

Dato : 01-01-06 19:49

klaus nielsen wrote:

> [...]
> ligger.
> jeg vil da gerne vide hvor resten af min ejendom er

Jeg bor i Frederiksborg Amt. Her kan man søge på arealinfo via denne
adresse: http://www.fa.dk/arealinfo/ Her indtaster man navn på ejerlav samt
matrikelnummer hvorefter matriklen vises på et kort.

Måske findes der noget tilsvarende hvor du bor.

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 01-01-06 20:00

> [...]
> areal 1210 m2 heraf vej 260m2
> og matr nr. 4A hejslet hovedgård af areal 4051 m2

Hej Klaus
jamen jeg tror de ligger lige omkring der hvor du bor 3a-3b-3d-3f-4a-4b
ligger lige op af hianden ))
prøv at kikke her http://194.192.218.98/saby/
Hvis linket ikke virker kan du finde det her
http://www.saeby.dk/ vælg selvbetjening-digitale kort.helt for neden
på siden står der: Klik Her for at komme til siden med kommunens kort

Mvh jens der bor i thorshøj

Fra : klaus nielsen

Dato : 01-01-06 22:28

> [...]
> http://www.saeby.dk/ vælg selvbetjening-digitale kort.helt for neden
> på siden står der: Klik Her for at komme til siden med kommunens kort

hej jens.. så er vi jo næsten naboer.
mvh klaus som bor i try- eller udenfor..

Fra : Majbritt Sørensen

Dato : 02-01-06 20:06

> hej jens.. så er vi jo næsten naboer.
> mvh klaus som bor i try- eller udenfor..

He he ja verden er lille
jens