Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er prisen på et Nikkor AF 180/2,8 ED
Fra : Jan Petersen

Dato : 20-01-06 13:04

Jeg har set et i Dba til 2600,-. Det lyder da billigt?

Mvh Jan Petersen

Fra :    ab©

Dato : 20-01-06 14:12

"Jan Petersen" <jan@kosmo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set et i Dba til 2600,-. Det lyder da billigt?

Ja, det må ca. være prisen - jeg har også én liggende jomfruelig i min
foto-taske. Fejlfri og meget lidt brugt, da jeg tager over 80% af mine fotos
med div. vidvinkelobjektiver.

Kommer der et rask bud - ja, så er mit også til salg.

ab (-c:)

Fra :    ab©

Dato : 20-01-06 21:28

> Kommer der et rask bud - ja, så er mit også til salg.

Den fås også her i kategori C / ikke specielt velholdt:

http://www.photografica.com/shop/templates/Group.asp?GroupGuid=6304

til kr. 3.495,-

ab (-c:)

Fra : Steen Larsen

Dato : 20-01-06 23:27

In article <43d1479c$0$188$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
"   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote:

> Den fås også her i kategori C / ikke specielt velholdt:
>
> http://www.photografica.com/shop/templates/Group.asp?GroupGuid=6304
>
> til kr. 3.495,-
>
> ab (-c:)

Jeg så de solgte den for ca 1.500 på udsalg i sommer (non-D version).

Fra : waal

Dato : 21-01-06 00:02

"Steen Larsen" <slykking.remove@this.gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg så de solgte den for ca 1.500 på udsalg i sommer (non-D version).

De annoncerede brugtpriser på Photografica's hjemmeside er ofte af typen
"det vil vi helst ikke sælge"

mvh
Michael