Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lowepro TLZ1
Fra : rt

Dato : 12-01-06 13:01

Efter samtale med en gut fra en net-biks, har jeg
købt subj.

Jeg har lige hentet den på posthuset i dag, og nu
bliver jeg i tvivl om den egentlig passer til mit
EOS 20D med en modlysblænde sat omvendt på.

Så det jeg spørger jer om er, om nogle af jer bruger
denne taske til dette udstyr?
Er det normalt at objektivet skal presset ned gennem
de to støtter og kun med besvær kan hives op.
Og er det normalt at når remmen lægges i tasken
efter kameraet, så kan tasken kun netop lukkes?

/rt

Fra : rt

Dato : 12-01-06 16:27

> Jeg har lige hentet den på posthuset i dag, og nu
> bliver jeg i tvivl om den egentlig passer til mit
> EOS 20D med en modlysblænde sat omvendt på.

Ups, og selvfølgelig en obtik: 17-85 EFS

Fra : Jacob

Dato : 12-01-06 21:23

"rt" <ostekongenFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> de to støtter og kun med besvær kan hives op.
> Og er det normalt at når remmen lægges i tasken
> efter kameraet, så kan tasken kun netop lukkes?

at du skal mose den ned lyder forkert. man at der kun lige er plads til
remmen er normalt nok. Jeg har en tamrac toploader. der er plads til en
100-300mm canon zoom på et 20D. med modlys blænde påsat omvendt.

Jacob