Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forskel på Pixma 4200 og 5200 ?
Fra : Gaffa

Dato : 01-01-06 11:58

Hvad er forskellen på en Canon Pixma 4200 og 5200 printer ? Vil gerne have
en rigtig god printer - primært til s/h i A4 størrelser.

Er der andre printere jeg evt. bør se på ?

MVH
Gaffa

Fra : Simon Neilsen

Dato : 01-01-06 19:10

"Gaffa" <Xnevertoforget@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er forskellen på en Canon Pixma 4200 og 5200 printer ? Vil gerne have
> en rigtig god printer - primært til s/h i A4 størrelser.

Ca. 1 picoliter forskellen gør sig i at 5xxx serien printer med 1
picoliter og 4xxx serien printer med 2 Picoliter.

> Er der andre printere jeg evt. bør se på ?

Ja, Epson. Jeg tror den hedder R800, det er den bedste printer, efter min
mening.

Mvh
Simon

Fra : E.M.

Dato : 01-01-06 19:32

> Ca. 1 picoliter forskellen gør sig i at 5xxx serien printer med 1
> picoliter og 4xxx serien printer med 2 Picoliter.

Det er ikke rigtigt, IP4200 printer også med 1 Picoliter, forskellen ligger
primært i udseende og hastighed.

Mvh. E.M.

Fra : Gaffa

Dato : 01-01-06 20:22

Tak for hjælpen, fandt muligheden for at sammenligne de to printere på
Canons hjemmeside, og det er korrekt at det kun er printhastigheden til
forskel.

Hilsen
Gaffa

Fra : Jacob

Dato : 01-01-06 21:07

> Tak for hjælpen, fandt muligheden for at sammenligne de to printere på
> Canons hjemmeside, og det er korrekt at det kun er printhastigheden til
> [...]
Og en enkelt farve patron

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-06 00:32

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse

> "Gaffa" <Xnevertoforget@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og en enkelt farve patron

Vist også en ekstra papirbakke indbygget nederst

Mvh. Claus Petersen

Fra : E.M.

Dato : 02-01-06 08:40

Der er nok lidt mere end det, 5200 vejer 1 KG. mere end 4200, så den er jo
nok lidt mere solidt bygget.

Nej, begge bruger 5 blæktanke (de samme forøvrigt)

> Vist også en ekstra papirbakke indbygget nederst

Nej, på det punkt er de ens.

Mvh. E.M.

Fra : Jacob

Dato : 02-01-06 17:19

> [...]
> nok lidt mere solidt bygget.

> Nej, begge bruger 5 blæktanke (de samme forøvrigt)

Jeg måtte lige ind og lure på canon usa for at finde svaret 5200 har dobbelt
så mange dyser som 4200
http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=ProductCompareNWAct&fcategoryid=103&modelid4=11641&modelid6=11993&modelid9=11864