Mac OS X 10.0.4 Update
Fra : Ulrik Mailand

Dato : 12-06-01 10:18

Hej...

Er der nogen her i gruppen der har prøvet den nye 10.0.4 update eller har
nogle specs på den ?

Og ja, jeg ved den er uofficiel osv.

Ulrik

Fra : Dan (1Way2Print)

Dato : 12-06-01 13:55

> Og ja, jeg ved den er uofficiel osv.

Hvor H.... Har du den fra?????

Dan

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 12-06-01 22:42

Dan (1Way2Print) <dan@1way2print.net> wrote:

> Hvor H.... Har du den fra?????

Heh, ja den er svær at finde (rømme hoste hoste "IRC", host "Carracho",
Host "Hotline")

"10.0.4 ain't here until Apple says it is."

Så STFU Ulrik indtil den er her, eller fis andre steder hen efter dine
specs. Hvorfor spørger du ikke hvor du fik den, eller smed de dig ud
igen )))

Mojn, Thomas - just kidding

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 13-06-01 07:53

> [...]
>
> Så STFU Ulrik indtil den er her, eller fis andre steder hen efter dine
> specs. Hvorfor spørger du ikke hvor du fik den, eller smed de dig ud

Jeg sidder som Systemadministrator på et blandet Mac/PC Netværk og har
derfor mulighed for at bruge lidt tid på at (beta)teste OS X - super stabilt
system, men desværre lidt langsomt..i GUI'en i hvert fald. Derfor er det
sjovt når updates kommer/lækker - da jeg har mulighed for at se om de
problemer jeg er stødt på måske skulle være rettet.

Det kan da heller ikke passe at danske Macbrugere er så hellige at de ikke
er spændte på nye updates....om de så kommer ad officielle kanaler eller
uofficielle, det er da spændende alligevel. Man skal selvfølgelig ikke bruge
en uofficiel update på en produktionsmaskine(og heller ikke OS X for den
sags skyld)

Men jeg har svært ved at forstå at disse ting ikke må diskuteres !!! når man
kan efterlyse billeder, bytte DVD'ere snakke boligsituation osv.

Ulrik

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 14-06-01 00:58

Ulrik Mailand <umailand@tribalddb.dk> wrote:

> Jeg sidder som Systemadministrator på et blandet Mac/PC Netværk og har
> derfor mulighed for at bruge lidt tid på at (beta)teste OS X

Hvis du er "betatester" har du da fået CD'en med dev. releasen.

Nej det jeg bare synes er, well latterligt er, at du rent faktisk
spørger her i dk.eb.mac om nogen har "specs" på den.

Spørg der hvor du fik den, og hvis det er et af tre steder er der
/meget/ god hjælp at hente der. Derfor spurgte jeg også om du var blevet
smidt ud, for lamers er ikke noget de accepterer.

Anyways, en sys-admin har vel styr på Unix og behøver ikke GUI.

Mojn, Thomas

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 14-06-01 08:42

> Hvis du er "betatester" har du da fået CD'en med dev. releasen.

Apple er meget lidt gode til at sende OS X updates ud på dev. release
cd'er.....

> Nej det jeg bare synes er, well latterligt er, at du rent faktisk
> spørger her i dk.eb.mac om nogen har "specs" på den.

Det jeg mente med mit spørgsmål - var om der var nogen der vidste hvilke
ting den rettede, men OK det kan vel misforståes.

Men...jeg forståe ikke helt...hvorfor er det jeg ikke kan spørge i
dk.edb.mac ? Det er vel et forum for danske macintosh brugere.....

> Spørg der hvor du fik den, og hvis det er et af tre steder er der
> /meget/ god hjælp at hente der. Derfor spurgte jeg også om du var blevet
> smidt ud, for lamers er ikke noget de accepterer.

Jeg har ikke hentet den endnu...jeg så bare den figurede på nettet og var
interesseret i at høre om nogen havde prøvet den/vidste noget om den.

> Anyways, en sys-admin har vel styr på Unix og behøver ikke GUI.

Det kan du have ret i, men mit indtryk var at OS X var ment til almindelige
brugere og ikke kun sys-folk....

Ulrik

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 15-06-01 01:31

> Det kan du have ret i, men mit indtryk var at OS X var ment til almindelige
> brugere og ikke kun sys-folk....

Ok, ok nu skal jeg også passe på min dobbeltmoral ikke kvæler mig helt.

Fredspibe fremsættes i form af to kølige pilsnere :)

Mojn, Thomas

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 15-06-01 07:31

> Ok, ok nu skal jeg også passe på min dobbeltmoral ikke kvæler mig helt.
>
> Fredspibe fremsættes i form af to kølige pilsnere :)

Jamen...jeg er da altid klar til et par kølige.....

Ulrik

Fra : Dan (1Way2Print)

Dato : 13-06-01 08:53

> Heh, ja den er svær at finde (rømme hoste hoste "IRC", host "Carracho",
> Host "Hotline")

Nåeeeeeeee, hotline - si'føli goee gamle hotline....

Dan