Kunsten at skalere vinduer
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-01-06 14:43

Hej,

Jeg har fundet en ting mere ved OS X, som irriterer mig meget.
Hvorfor kan man ikke skalere et vindue fra alle hjørner i stedet
for kun fra bunden?

Hvis man f.eks. på et tidspunkt har kørt med en høj opløsning på
skærmen og er gået ned til en lavere, så er vinduerne for store,
men fordi man ikke kan skalere dem mindre fra toppen, bliver man
nødt til at have fat i bunden, hvilket man ofte ikke kan, fordi
vinduet er højere end det tilgængelige skærmareal.

Kan man så i det mindste ikke nulstille vinduesstørrelsen på en
eller anden måde, eller er man pisket til at skifte skærmopløsning
for at få vinduet kørt ned i størrelse?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jon

Dato : 16-01-06 14:45

> Kan man så i det mindste ikke nulstille vinduesstørrelsen på en
> eller anden måde, eller er man pisket til at skifte skærmopløsning
> for at få vinduet kørt ned i størrelse?

Klikke på grønn knapp?
--
/Jon
For mail address, run the following in Terminal:

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-01-06 15:08

Jon skrev:

> Klikke på grønn knapp?

Gid jeg kunne nå at slette det spørgsmål, men nej så D'OH!

--
Hilsen
Madsen

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 16-01-06 17:27

Thomas G. Madsen wrote:

> Gid jeg kunne nå at slette det spørgsmål, men nej så D'OH!

Sådan er det tit med spørgsmål. Eksempel: Frieriet.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-01-06 22:42

Martin Agersted Jarl skrev:

> Sådan er det tit med spørgsmål. Eksempel: Frieriet.

Glimrende eksempel :)

--
Hilsen
Madsen